wederom een vraag over aansluitings problemen van een laptop aan een televisie

Status
Niet open voor verdere reacties.

interpunctie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jul 2010
Beste meneer/mevrouw,

Ik zit in een huisje in frankrijk en zou graag mijn dell inspiron laptopje aan de televisie willen aansluiten.
het probleem is dat de manier waarop ik het normaal doe (s-video of vga) niet kan met dit laptopje.
Deze laptop heeft alleen maar een hdmi aansluiting.
zou geen probleem moeten zijn aangezien de televisie die er staat er ook een heeft.
Maar als ik de hdmi kabels in de computer en televisie stop, en druk op contact maken de computer niks doet.
Ik ben gaan zoeken en volgens mij is het probleem (omdat de computer alleen met een beamer contact kan maken) dat de computer op zoek is naar een vga verbinding.
waar zou ik de instelling van uit poort voor beamer/extern beeldscherm kunnen veranderen?
of misschien zit ik helemaal fout en heeft iemand nog andere suggesties.
alvast heel erg bedankt voor alle hulp, de dvd speler doet het namelijk niet.

Met vriendelijke groet,

Interpunctie

Hallo,
Ik zit namelijk ook met mijn laptop op een extern beeldscherm(televisie) en dat heb ik zo gedaan rechtermuisknop op bureaublad->nview(heb een nvidia kaart)->nview beeldscherm instellingen een beeldscherm en dan de naam van het beeldscherm(het merk bijv Samsung).
Je moet ook dingen via de PC moeten doen moet ik ook via VGA. Heb je iets van een teamviewer zoiets??(zodat ik het je voor kan doen)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan