ik heb wederom een galgje programma geschreven vebeterd sinds het vorige welliswaar, nuja verbeterd het goede is dat ie geen foutmelding(of was dat ook weer het slechte)
in ieder geval wanneer ik mijn programma run en men textbox(actie) activeer loopt hij genadeloos vast. iemand tips of raad?
het is geschreven in win 32
alvast bedankt!!
void GameCycle(RECT rect)
{
String woord = "computer";
String sKevin = txtInvoerPtr ->GetText();
int een = 1;
TCHAR plaatsArr[8];
String stempDoetje;
for(int teller = 0; teller<8; ++een)
{
String stempDoetje = plaatsArr[teller]=woord.CharAt(teller);
if(stempDoetje == sKevin)
{
GAME_ENGINE->DrawString(String("")+sKevin,20 , 20);
}
else
{
GAME_ENGINE->DrawString(String("fout"),80,80);
}
}
GAME_ENGINE->RunGameLoop(false);
}

het is geschreven in win 32
alvast bedankt!!
void GameCycle(RECT rect)
{
String woord = "computer";
String sKevin = txtInvoerPtr ->GetText();
int een = 1;
TCHAR plaatsArr[8];
String stempDoetje;
for(int teller = 0; teller<8; ++een)
{
String stempDoetje = plaatsArr[teller]=woord.CharAt(teller);
if(stempDoetje == sKevin)
{
GAME_ENGINE->DrawString(String("")+sKevin,20 , 20);
}
else
{
GAME_ENGINE->DrawString(String("fout"),80,80);
}
}
GAME_ENGINE->RunGameLoop(false);
}