hallo excelfans,
Ik ben een programmatje aan t maken voor mn collega's om gemakkelijk te kunnen bijhouden wat er gefactuurd moet worden.
Het excelbestand bevat alle maaltijden en drankjes van de ll. Enkel bij afwezigheid of verandering van regime moet de leerkracht een wijziging aanbrengen. Automatisch wordt alles samengeteld.
Ik heb dit nu opgemaakt voor de maand september. Graag zou ik dit ook voor de andere maanden doen. Bestaat er een mogelijkheid om een kalender in te voegen? Of iemand een ander idee?
Alle tips zijn welkom!
Alvast hartelijk bedankt,
groetjes
Els
Ik ben een programmatje aan t maken voor mn collega's om gemakkelijk te kunnen bijhouden wat er gefactuurd moet worden.
Het excelbestand bevat alle maaltijden en drankjes van de ll. Enkel bij afwezigheid of verandering van regime moet de leerkracht een wijziging aanbrengen. Automatisch wordt alles samengeteld.
Ik heb dit nu opgemaakt voor de maand september. Graag zou ik dit ook voor de andere maanden doen. Bestaat er een mogelijkheid om een kalender in te voegen? Of iemand een ander idee?
Alle tips zijn welkom!
Alvast hartelijk bedankt,
groetjes
Els