• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

weekplanning

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sylvester,

dat deeltje mag je laten vallen :)

het gaat meer over het eventueel multiselecten van de linkse listbox (deze met de taken) in combinatie met de rechtse listbox...
 
geef eens een handig voorbeeld.
selecteer 3 namen en dan ook nog 2 werken is dat handig?
misschien een knopje toevoegen zodat je kunt kiezen of de namen of de werken multie_select zijn.
 
sylvester,

volgende voorbeeld is misschien duidelijk.

alle toiletten op gelijk welke werkdag moeten gepoetst worden door 1 wn.

nu moet ik elk toilet aanduiden in de linker listbox en de desbetreffende naam in de rechter listbox en deze apart invoeren.

ik zou eventueel willen bekomen dat ik alle toiletten kan aanduiden links en de naam, en dat de toiletten ingevoerd worden bij eenmalig klikken op invoeren.


PS: kan je eventueel es kijken naar mijn post over het combineren van checkbox en listboxen? thx in advance!
 
waarom doe je het eigenlijk niet eenvoudig: zonder poespas:
 

Bijlagen

  • aanwezigheden keuken forum eenvoudig 1 zonder poespas.xlsx
    11,1 KB · Weergaven: 52
Goedemorgen Sylvester,

ik prefereer toch het progje waarmee ik nu aan de slag ben. Toch bedankt voor uw ontwerp :)

Ik ga zelf eens kijken of ik iets kan doen met multiselect op de linkse listbox... Trial and lots of error :)

Spiesse
 
bedoel je zo iets?
graag doorgeven als er nog meer leuke verbeteringen te binnen schieten :thumb:
of als er fouten in zitten:eek:

sylvester,

is het mogelijk om de layout van listbox 1 (de rechtse listbox met de namen in) over te nemen in listbox 2 (de linkse met de taken)?

Dus dat ik in beide listboxen meerdere zaken kan selecteren en deze dan weggeschreven worden...

Thx in advance!
 
Hey Sylvester,

zou je het zien zitten om nog eens jouw deskundig oog te werpen op post #43 van mij (15 januari)? een verdere uitbreiding staat in mijn laatste post.

ik gebruik nu dagelijks het bestand, nog steeds tot mijn grote tevredenheid.

het enige wat ik eventueel nog zou willen is hetgeen ik aangaf in post #43.

alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan