• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Weekuren naar weekloon met 20% toeslag na 9 uur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muharremaydin

Banned
Lid geworden
8 apr 2009
hallo allemaal,

Ik heb een excel bestandje gemaakt met de uren dat ik werk en hoeveel ik dan per week verdien. Mijn normale werkdagen zijn van 16:00 tot 23:00.

Ik verdien 7,99 per uur. en na 21:uur krijg ik 20%toeslag. Weet misschien hoe ik dit kan maken?

Alvast bedankt allemaal.

ps: ik kan de excel file hier niet uploaden

Beste Muharremaydin ;)

zie voorbeeldje.

Groetjes Danny. :thumb:

Bijlagen

kn je je mail ff met een prive bericht sturen dan kan ik mij file naar je sturen kn jij m bijwerken

Beste Muharremaydin ;)

ik kan geen privé bericht sturen.

Probeer het bestandje hier te plaatsen of via Mijn Bestand.nl en plaats de link hier.

hey danny het is nog steeeds niet gelukt. ik krijg een bedrag van 4000 nog wat kan je mij nog even helpen ?

Beste Muharremaydin ;)

Gebruik je dit bestandje of plaats je de gegevens in een ander bestand ?
Waar kom je een bedarg van 4000 uit ?

Graag altijd een bestandje weersturen met je probleem erin ajb.

de totale loon is verschillend per week dan bij week 42 en 43

Als je 2 verschillende formules gebruikt is de kans wel heeeeeeeeel erg klein om het zelfde resultaat te verkrijgen.

dat bedrag van 4000 krijg ik nu ook niet meer. Maar als je bij week 42 van 16:00 tot 23:00 invult en bij week 43 ook dan zie je dat het bedrag bij week 42 groter is dan bij 43, en de uren over de 21:00 (dus 120%) moeten appart worden opgeteld. Dat is mij ook niet gelukt

Ik weet niet of je je bestandje nog hebt aangepast (Ik spreek nu over antwoord #10)
maar daar staan in cellen AF8 en AF9 2 verschillende formules .
Je krijgt dus dan ook 2 verschillende antwoorden.

Maak van AF8
Code:
=(AD8+AE8*1,2)*7,99*24
Maak van AF9
Code:
=(AD9+AE9*1,2)*7,99*24

enz

Maak van AF8
=(AD8+AE8*1,2)*7,99*24

Maak van AF9
=(AD9+AE9*1,2)*7,99*24
Dit is toch niet zo moeilijk?

Laatst bewerkt:
Maak van AF8
=(AD8+AE8*1,2)*7,99*24

Dit betekent ga naar cel AF8 een tik daarin:
=(AD8+AE8*1,2)*7,99*24

Als je deze 22 tekens nog niet in een cel kunt zetten houd het helaas voor mij op.
Ik ben echt niet te beroerd hiervoor, maar als je excel bestand wilt ontwerpen en je kunt dit nog niet dan kun je er beter mee ophouden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan