Weer dat formulier :-S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke browser gebruiken die?
Of staan hun instellingen mis?
met dit formulier is niets mis hoor.:)

dat kon ook bijna niet met zo'n goede hulp :D .

Ze lijken te werken met dezelfde systemen als ik, Windows XP en IE 6. Zou het aan de firewal oid kunnen liggen?

Ik heb net een niet ingevuld formulier naar je toegezonden. Volgens mij werkt het goed. Ik heb XP en IE 6 en OE 6

Laatst bewerkt:
Als dat zo was dan had ik dat wel gedaan! Mijn probleem is nog steeds niet opgelost, want ik wil graag weten waarom hij bij sommige personen dan niet automatisch meegestuurd wordt! Dan kan ik dat namelijk er nog bij zetten.

Als je de binnengekomen mail rechtsklikt, eigenschappen kiest en dan het tabblad details neemt, zie je de mail-headers.

Daar staat ook met welk programma het verzonden is, als:
X-Mailer: Naamvanhetprogramma versienr
Misschien vindt je daar welke programma's het niet goed doen.

Een nadeel van de methode die je gebruikt is dat mensen het al verstuurd hebben voordat ze merken dat er geen tekst in stond. Heb je geen cgi-script ondersteuning? Dat zou dan wat zekerder werken.

Vr.Gr. Egel.

Van 2 heb ik al gehoord dat ze beiden OE 6 gebruiken, net als ik, terwijl hij bij mij dus wel automatisch meeverstuurd.

cgi-script ehhh hahaha wat is dat? ik heb wel begrepen dat, omdat ik de website op de gratis homepage van mijn provider heb geplaatst, ik minder mogelijkheden qua scripts ed heb?

Quicknet heeft zo te zien (net ff gekeken) geen ondersteuning voor een emailformulier.

Als de ene OE6 het wel doet en de ander niet is het misschien iets met de instellingen van OE6.

Wel staan er nog een paar foutjes in je formulier:

De selects kloppen niet, je hebt geen value bij de options
<option>1e</option>
moet zijn
<option value="1e">eerste</option>
de value wordt opgestuurd niet de tekst die zichtbaar is

En
<html>
<head>
</head>
[hier staat je pagina]
</body>
</html>
de html en head tags (en /body) ontbreken, in de head kun je dan nog de tekenset en taal zetten.

<meta http-equiv="content-type" content="text/html;charset=iso-8859-1">
<meta http-equiv="Content-Language" content="nl">

Groet, Egel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan