weer een probleem met AA 2.1.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin sk8erboy

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
ik heb dus weer een ander probleem met Amerika's Army

als ik het spel aan het spelen ben, kom er deze foutmelding:

No Label

CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1490 MHz with 383MB RAM
Video: NVIDIA GeForce4 MX 440SE with AGP8X (5303)

General protection fault!

History: FSortedIndexBuffer::GetContents <- FD3DDynamicIndexBuffer::AddIndices <- FD3DRenderInterface::SetDynamicIndexBuffer <- RenderStaticMesh_Type2 <- RenderStaticMesh <- FDynamicActor::Render <- FDynamicActor::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

deze foutmelding komt dus steeds vaker :( :(

als k deze fout gehad heb...start ik de computer opnieuw op......start ik het spel op.......klik ik op een server.......dan gaat hij het spel laden en dan loopt hij vast :( :(

ik snap er helemaal nix meer van

(smilie hoort niet in de foutmelding)

Heb je het spel al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

Geplaatst door krugar
Heb je het spel al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

ik had eerst de hele versie van AA maar nu heb ik (van dvd) versie 2.0 er op gezed en daarna de upgrade er op gezet (van 2.0 naar 2.1.0)

k had dus heel veel problemen, meer dan 500 pests op m'n computer waar door o.a. internet het nie meer deed.

ik heb dus AA op nieuw geïnstaleerd en de upgrade (2.0 naar 2.1.0).
toen kon k gewoon de training doen en op internet spelen maar toen ik het opnieuw opgestart had kon ik niks meer, zodraa ik een spel ging laden (voor de training of op internet) liep de computer vast.
:confused:
dus.....ik heb het spel verwijder (uit de verkenner en configratie scherm => software) en ik ging het weer opnieuw instaleren.

ik haal de versie 2.0 van een DVD, dus k ga instaleren, ik klik het programma aan op d DVD en hij gaat het ZIP bestand uitpakken. als hij bijna klaar is loopt hij weer vast:confused:

dus.......geen Amerika's Army en ook geen idee hoe ik het er weer op moet zetten:( :(
need help!!!! want ik speel het spel graag

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Download versie 2.2.

Staat er boven die fout-melding "critical error'. Heb ik ook af en toe. Leer er mee leven, kick servers waarbij je de melding krijgt. Error loading pbag zijn veel irritanter.

Greetzzz. Bart.

---------------------------------------------------------------------
FEARLESS clan
[Fear]-=Hunter[NL]=-

Geplaatst door bart-radeon9800
Download versie 2.2.

Staat er boven die fout-melding "critical error'. Heb ik ook af en toe. Leer er mee leven, kick servers waarbij je de melding krijgt. Error loading pbag zijn veel irritanter.

Greetzzz. Bart.

---------------------------------------------------------------------
FEARLESS clan
[Fear]-=Hunter[NL]=-

is versie 2.2 er?..vet kool.
ga hem binnekort downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan