Weer een probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemizer X100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Hey, dudes!

Mijn PC WAS weer eens perfekt. Ik had net een Radeon 9600PRO 128MB gekocht. COOL!!!!!!!!!! Nou ja, de spellen waren snel. Maar Windows XP was nog steeds even langzaam. waar kan dit aan liggen?
Ik gebruik vaak dvd'tjes waar veel leuke software op staat, zo'n dvd van PC Consument of PC Plus bijvoorbeeld. Als ik dan op zo'n link druk, duurt het een minuut of twee voordat het programma opstart.
Windows XP start ook heel sloom op en sluit erg langzaam af, hoe verhelp ik dit?

Heeft iemand hier Enter the matrix (PC)? Ik krijg telkens een error als ik The Truck laad. Het spel crasht dan en gaat terug naar het desktop. HELP!

Geef eens wat meer specs over je systeem.

Geplaatst door Rob73
Geef eens wat meer specs over je systeem.

zie knopje systeem

Je pc is snel zat, heb je al eens je systeem gedefragmenteert? alle temp's weggegooid?
met spybot en adaware gewerkt?

Loop eens tegen blauwe schermen en vastlopers door, punt 9 kan je overslaan (zeker als je geen originele xp heb..)
Adaware kan je hier downloaden
spybot is hier te downloaden

Laatst bewerkt:
zijn je drivers allemaal correct (nieuwe grafische kaart erin) en up to date? Ook die van het mobo... Geen hardwareconflicten? DirectX up to date?

Ojan,
systemizer schrijft dat de spellen snel waren, maar dat de pc traag bleef..
Ik denk niet dat er een hardware probleem is. Eerder denk ik door het veel gebruiken van de software die bij sommige pcbladen word aangeboden dat zijn systeem gewoon heel nodig een "onderhoudsbeurt" nodig heeft.

Geplaatst door Systemizer X100
Heeft iemand hier Enter the matrix (PC)? Ik krijg telkens een error als ik The Truck laad. Het spel crasht dan en gaat terug naar het desktop. HELP!
Hier geen problemen Installer het spel eens opnieuw. Als je versie illegaal is kan het daar ook aan liggen natuurlijk.

ik had dit probleem ook, gewoon patch downloaden vanaf www.sesamstraat.com even over de exe file heenzetten en voila.. je kunt met beide characters weer het level The Truck doen! en de rest van de velden natuurlijk.

[edit] op die site staan ook niet legale links dus verwijderd [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Jo people,

Ik ben terug, en ik zie dat jullie nogal gereageerd hebben op mijn vraag. Tof man. Hey maar, Ik zal alles eens proberen (Sesamstraat???) en dan kijk ik weer verder.

euh...

Hey,

Ik ben naar die website gegaan, maar ik krijg een vreemd bericht, iets over een Apache http server. What the hell is going on here?!?!!??!

ik had dus gepost --==MOCHT DUS NIET==--, maar een of andere grapjas van dit board heeft het veranderd.

Laatst bewerkt:
Okee,

ik kan The Truck en de rest nu wel spelen. Maar ik wil mijn versie updaten naar 1.52, maar als ik het programma start krijg ik de foutmelding: Neither command line parameter specified is an existing directory.

WAT NU

Geplaatst door Terrodor
ik had dus gepost w.w.w.xxxxxxxx.c.o.m, maar een of andere grapjas van dit board heeft het veranderd.
Haal die naam even weg. De verwijzing naar site met cracks en warez e.d. is niet toegstaan op helpmij. Lees de huisregels eens.

Als je hem wilt updaten moet je eigelijks de oude exe file hebben van enter the matrix en die over jou gekraakte heendoen, (dus dan werkt het level the truck niet meer) en daarna moet je hem updaten met die patch.. dat lukt dan dus wel. En daarna doe je de Enter The Matrix v1.52 [ENGLISH] Fixed EXE crack erover. (ik weet niet of ik dat hier wel mag zeggen op dit board.. naja anders haal ik dit wel weer weg straks) maar dan werkt hij wel... en als het goed is ook inclusief het level the truck.

Arg, wat een werk,

ik heb de CD's niet hier liggen, heb jij de originele EXE file voor me? Met een attachment ofsow...

nou vraag je me wat :S hehe. dan moet ik eerst het spel installeren en ik heb die cd' ook niet bij de hand ensow. Want ik had het spel al uitgespeeld. Maar wat fixxt die patch 1.52 dan allemaal? volgens mij niet zoveel toch.

Cleaner graphics during gameplay and cineractives.
New "Matrix Options Screen" that gives the user many more options.

The user can Alt-Tab to switch to another application during gameplay.

EAX option now works properly.

Dat dus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan