Weer foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

bredaboy90

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2006
Foto's zijn gemaakt met een Samsung Digimax Cyber530 5.1 Mega Pixels

Foto1:
s5000915tl2.jpg

Foto2:
s5000791ch6.jpg

Foto3:
s5000795nw0.jpg

Laatst bewerkt:
Die 3e foto is erg mooi! Alleen jammer dat het bord beneden aan weerspiegelt.:thumb:

Ik vind ze niet zo bijzonder op wellicht foto 3 na maar daar is inderdaad het bord irritant.

Je zou beter moeten letten op wanneer je flitst en jou foto's worden echt veel mooier wanneer er iets groot in beeld te zien is. Objecten die dicht bij zijn maken digitale foto's de moeite waard, dingen van zo ver af zijn heel moeilijk goed vast te leggen. Zelfs een imposante rolwolk. Het zijn de verkeerde onderwerpen.

Ik vind foto 1 wel wat hebben. Ziet er nogal dreigend uit, en daar hou ik wel van. :) Jammer genoeg zie je niets van de horizon. Dat zou mooier zijn geweest om meer perspectief te creëren.

@ Alfred 2
Je tip over flitsen snap ik niet helemaal, dit is toch niet aan de orde bij het fotograferen van landschappen?

Er zijn vier onderwerpen op de laatste foto die reflecteren. Verkeersborden en verf van iets dat ze aan de kraan hebben gehangen. Dat vonden we nogal opvallend. Bij deze foto is het automatisch flitsen kennelijk misgegaan doordat het donker was geworden. De flitser heeft toen per ongeluk en overbodig geflitst. Je ziet op die manier wél meer en het kan interessant zijn maar op deze foto lijkt het per ongeluk. Het was je gewoon nog niet opgevallen Frisian.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan