Weer Microsoft Silverlight-probleem, nu onder IE10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Weer Microsoft Silverlight-probleem. Werkte het op enig moment onder IE9;
nu, echter, onder IE10 werkt het niet meer. Is dat al bekend en zo ja, hoe lossen we dat op ?
Ik vraag mij wel eens af wat Microsoft zelf test. Beiden (de IE10 en Silverlight) komen uit dezelfde fabriek, toch ?

Overigens het scherm van http://www.rtl.nl/xl/#/home blijft zwart; wat je ook aanklikt van RTL.XL

Ik heb de vraag laatst ook al gesteld want ik had hetzelfde probleem. Wat blijkt, ze zijn gestopt met plugins te ontwikkelen voor silverligt. Hij doet het trouwens wel in de desktop mode maar niet in metro style

Ottermannetje, Je schrijft : Hij doet het trouwens wel in de desktop mode maar niet in metro style
Ik heb een Desktop met Windows 7 x64 en ook een laptop met Windows 7 x64. Op beide PC's doet Silverlight met IE10 het dus niet.
Metro Style zegt mij niets. Maar wat ik niet snap is, wel Silverlight maar geen Plug-ins ! Dan heeft dat Silverlight toch geen zin.

Tenslotte, RTL XL meldt nog altijd (als Silverlight niet is geïnstalleerd) dat je Silverlight moet installeren om de filmpjes e.d. te bekijken.
Vervolgens kan je dan Silverlight downloaden en installeren. Nogmaals, ik begrijp het allemaal niet. En, hoe kan ik NU WEL de filmpjes
op RTL XL bekijken ?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan