weer nieuwe harde schijf???

• Onderwerp starter Onderwerp starter Saba
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Saba

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
Help! Ik heb net met veel moeite en weinig nachtrust de oppervlaktecontrole kunnen voltooien. Dit was al een feestje op zich toen deze 100% aangaf. Nu had ik eigenlijk de hoop dat ie daarna zou defragmenteren maar dat was ijdele hoop. Hij heeft iets van 350 beschadigde clusters gevonden (ernstig?) maar er dus wel doorheen gekomen met die controle.
Het is alleen al de tweede harde schijf die erin zit (binnen 2.5 jaar) en daar word ik niet zo vrolijk van. Is er iemand die hier een briljant idee voor heeft of schrijven jullie mijn harde schijf ook af????

Groetjes

Ehh.. nieuwe schijf?

Het is wel ***** maar het KAN wel. Als hij nog geen jr oud is zou ik aan de garantie denken.

Klinkt als een kaduuke schijf ja. Als je garantie hebt maar even teruggaan..

Welk merk hdd is het?

moet eerlijk zeggen dat ik er niet zeker van ben, is namelijk niet mijn computer. Ik weet alleen dat eerste harde schijf vervangen is door Packard Bell zelf (daar is de compu dus van) dus neem aan dat harde schijf van PB is maar daar heb ik weer niet zo heel veel kaas van gegeten!
In ieder geval al bedankt voor de snelle reactie!

Laatst bewerkt:
Hallo

Vrees inderdaad .....bye ..bye harddisk.

Je kunt altijd eens diagnostische soft op deze loslaten en /of eens opnieuw formateren .....

Vertikaal klasseren kan nog altijd .

De garantie op alle ??? harde schijven is teruggeschroefd van 3 naar 1 jaar , dus intensief gebruiken bij aankoop nieuwe.....

Zou wel eerst eens kijken of je geen garantie "fabriek" meer hebt , voor de oudere schijven gold immers 3 jaar .

p.s. een heel goed prg om harde schijven te testen is ...spinrite , let wel , is een d.o.s. prg....

Ben ook wel nieuwsgierig om het merk v/d schijf te weten hoor ......

Peter

Tsja ik heb dan ook maar een nieuwe harde schijf besteld, snif
Ik heb gewoon geen zin meer om hiermee verder te vervelen, maar heel erg bedankt voor alle tips en ideeen!

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan