weer vastlopen pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

smulliesmul

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2001
Berichten
155
na een format c en schone xp instal. loopt mijn pc steeds weer vast,alsof die bevriest!
heb de pc inmiddels van stof ontdaan ,stekkers gecontroleerd,maar niks schijnt te helpen?
wie kan hier hulp bieden?

jetway p4xfbu p4 moederbord
intel cel.2.2 ghz
cooler cpu socket 478
vga ati radeon 9600 128mb
ddram 256mb pc2700 333
hdd 80 gb 7200rpm ide
:mad:
 
??

pc zit dus niet aan randaarde.......is dat het probleem dan?
de pc vertoond sinds een aantal weken het vastloop probleem,daarvoor was er niets loos??:8-0:
 
stress

bij het opstarten van mijn laptop lijkt er eerst niets aan de hand...totdat hij op het bureaublad komt. Alle software begint op te starten enz. maar nog voor dit volledig is gebeurd loopt hij vast. Resetten is dan de boodschap, veilige modus enso...maar in veilige modus krijg ik alleen een zwart scherm met in de 4 hoeken 'veilige modus'

Ik denk dat ik het probleem ooit al eens heb gehad maar zou bij god niet meer weten hoe ik het kan oplossen...

iemand een oplossing? Er staat windows Xp op.
alvast bedankt
 
Re: ??

Geplaatst door smulliesmul
pc zit dus niet aan randaarde.......is dat het probleem dan?
de pc vertoond sinds een aantal weken het vastloop probleem,daarvoor was er niets loos??:8-0:

Je kan het iig proberen, je weet het maar nooit met computers ;)
 
raar!!!mijn norton start niet mee op , is weg??????
toch een virus ergens?????maar waar
word er gek van zo :evil:
 
ik heb hier het zelfde probleem.

opstarten tot aan het zwarte scherm en dan bevriezen OF de pc start wel door tot aan het buroblad en bevriest dan.

Het enige wat dan nog helpt is de pc compleet uitzetten en opnieuw opstarten met als gevolg schijfcontrolle enz enz.

Pc is vrij van virussen en spyware ( 100 % zeker )
Hardeschijf al een complete opervlakte controlle gegeven met tooltje van de fabrikant geen errors.

Bijkomend is dat als ik internet explorer wil opstarten het soms voorkomt dat deze niet opent.
Maar als ik dan bij lopende processen kijk hij wel aangemeld is.

Iemand enig idee ???
 
heb opgestart met 98 disk maar kan alleen fdisk typen dus geen :fdisk/mbr?...................
met geen mogelijkheid.
inmiddels is mijn norton weer terug, heb gescant met housecall, niks!!!
iets skuk misschien??
ik weet het echt niet meer,:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan