Ik heb even rondgekeken op het forum om erachter te komen of het probleem waar ik tegen aan loop ook bij iemand anders het geval is, maar tot nu toe heb ik nog geen zelfde probleem gezien, dit is namelijk dat filmpjes kijken op dumpert en youtube niet goed werkt.
ik zal iets duidelijker zijn, wanneer ik naar dumpert ga, ik druk op een filmpje dan krijg ik eerst de reclame, (die trouwens altijd probleemloos afspelen) en daarna speelt het filmpje ook af. Wanneer ik vervolgens op een ander filmpje druk, krijg ik weer een reclame te zien, maar vervolgens zie ik een zwart beeld met zo'n soort van bloemetje in het midden (dat het filmpje aan het bufferen is), maar afspelen ho maar...
Het probleem dat ik met youtube heb is dat de filmpjes afspelen geen enkel probleem is, dit gebeurt altijd. maar wanneer ik midden in een filmpje of muziek nummer zit, dan stopt hij opeens om te gaan bufferen, dus dan krijg ik weer zo'n bloempje te zien maar verder spelen doet ie niet meer. pas als ik of met mijn muis verder in de balk klik of de hele site refresh, doet ie het weer om bij het volgende nummer vervolgens weer vast te lopen.
Ik heb naar mijn idee alles al geprobeerd;
- alle windows updates gedownload;
- mijn videokaart drivers gecontroleerd op laatste updates
- flash player opnieuw geinstalleerd (nadat ik mijn computer volledig heb uitgezet na deinstallatie)
- java opnieuw geinstalleerd (nadat ik mijn computer volledig heb uitgezet na deinstallatie)
- hardware versnelling aan danwel uit;
- hardware versnelling in microsoft silverlight aangepast...
- chrome deinstalleren en opnieuw installeren
maar niks helpt...
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen en hoe ik dit kan verhelpen?
mijn systeem draait op W. 7 64 bit
g-force gtx 580
chrome browser 32 bit
Alvast bedankt!
ik zal iets duidelijker zijn, wanneer ik naar dumpert ga, ik druk op een filmpje dan krijg ik eerst de reclame, (die trouwens altijd probleemloos afspelen) en daarna speelt het filmpje ook af. Wanneer ik vervolgens op een ander filmpje druk, krijg ik weer een reclame te zien, maar vervolgens zie ik een zwart beeld met zo'n soort van bloemetje in het midden (dat het filmpje aan het bufferen is), maar afspelen ho maar...
Het probleem dat ik met youtube heb is dat de filmpjes afspelen geen enkel probleem is, dit gebeurt altijd. maar wanneer ik midden in een filmpje of muziek nummer zit, dan stopt hij opeens om te gaan bufferen, dus dan krijg ik weer zo'n bloempje te zien maar verder spelen doet ie niet meer. pas als ik of met mijn muis verder in de balk klik of de hele site refresh, doet ie het weer om bij het volgende nummer vervolgens weer vast te lopen.
Ik heb naar mijn idee alles al geprobeerd;
- alle windows updates gedownload;
- mijn videokaart drivers gecontroleerd op laatste updates
- flash player opnieuw geinstalleerd (nadat ik mijn computer volledig heb uitgezet na deinstallatie)
- java opnieuw geinstalleerd (nadat ik mijn computer volledig heb uitgezet na deinstallatie)
- hardware versnelling aan danwel uit;
- hardware versnelling in microsoft silverlight aangepast...
- chrome deinstalleren en opnieuw installeren
maar niks helpt...
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen en hoe ik dit kan verhelpen?
mijn systeem draait op W. 7 64 bit
g-force gtx 580
chrome browser 32 bit
Alvast bedankt!