Weeral Setup.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

FreAk666

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2008
Berichten
8
Een tijdje geleden heb ik al een topic geplaatst over het installeren van een game en dat bij het openen van de install file het bericht verscheen: "Setup.exe werkt niet meer"

Nu een paar weken later vraagt een vriend mij om een online poolprogrammatje te installeren. Heb de installfile op m'n bureaublad staan en weeral krijg ik de melding wanneer ik het open: "Setup.exe werkt niet meer" :confused:

Setup.exe is blijkbaar een afzonderlijk programmatje maar dikwijls blokkeert het.
 
Ik zie dat het in Windows Vista staat.

Je kan twee dingen proberen.

Probeer tip 1: Gebruik een compatibliteit. (rechtsklik .exe, eigenschappen, comp.teit, en Windows XP of lager)

Probeer tip 2: Gebruik de modus : Als administrator uitvoeren.

Succes! :thumb:
 
Ok domzy, ik heb alle twee van je tips geprobeerd maar geen van beide helpen. Ik heb nu de computer een maand of drie en heb er al van in het begin last van. Alles is origineel, ik snap het nog steeds niet... :(
 
Je hebt met die modus geprobeerd : alleen windows xp? Of ook andere?

Probeer het een keer in de veilige modus, F8 als je opstart. (herhaaldelijk indrukken)
 
Ik heb ze allemaal geprobeerd. Geen van allemaal werkt.

Wat betreft de veilige modus heb ik de comp opgestart met F8 en de pc vroeg me van welke driver hij moest opstarten en ik heb de HD geselecteerd maar het beeld was gewoon als anders. Normaal moet dat toch low graphic zijnen megagrote pictogrammen? Op het pictogrammetje van de install file staat ook zo'n (denk ik) windows defender schildje op.
 
Laatst bewerkt:
Weet je dus 100% zeker dat je veilige modus had?

Check het anders even na op internet.

Wat betreft die windowsdefender .. ik weet het niet.
Misschien moet ik dan sorry zeggen en het een ander laten oplossen.:confused:
 
Ok als ik de pc opstart, moet je dus op F8 duwen en dan verschijnt de bios en dan als je nogmaals op F8 duwt krijg ik de keuze om de veilige modus te starten.
Maar... helaas ook in veilige modus krijg ik de foutmelding: Setup.exe werkt niet meer.

Angezien ik dat poolprogrammatje niet zo nodig heb, ga ik het links laten liggen maar als ik bij de volgende game die ik koop, weeral de foutmelding krijg... denk ik misschien aan formatteren en vista er terug clean opzetten want dit is echt vervelend.

Na twee maanden vista begin ik echt geïrriteerd te geraken van dit besturingssysteem... ik verlang terug naar XP...:confused:
 
Laatst bewerkt:
Heeft setup.exe bij iets het wel eens ooit goed gedaan?

Misschien een systeemherstel proberen?
 
Denk dat het al van in het begin is. Ga keer back up maken en vista herinstalleren. Misschien is het dan opgelost.
 
Ja, dat kan. Ook al kan ik niet zeker zeggen dat dat zal helpen. Aangezien het altijd al was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan