weergave aantal e-mails bij aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

bart80

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2003
Hoi allemaal,

Ik gebruik Windows xp en outlook express voor mijn mail. Nu heb ik voor mijn e-mail een andere map opgegeven voor de opslag van mijn mail.
Als je je pc opstart en je komt in het inlogscherm, dan zie je vaak hoeveel nieuwe mailtjes je hebt. Bij mij staat er dan een getal, maar dit getal klopt helemaal niet. Misschien komt het omdat ik de map voor opslag van mailtjes heb gewijzigd.
Weet iemand waar ik in Windows xp dit kan wijzigen zodat er bij het aanmelden bij Windows wel de juiste aantal nieuwe berichten staan?

Alvast bedankt voor de reacties.
Groetjes,
Bart

Jij bent blijkbaar een van de weinigen die de mededeling hoe veel 'nieuwe' mail' je in een bepaalde emailaccount hebt prettig vindt... Bij mijn pogingen om deze mededeling te verwijderen heb ik wel ontdekt dat deze min of meer 'naijlt' het duurt 1-2 dagen(!) voordat een verwijderd of gelezen bericht niet meer meegeteld wordt. Maar misschien dat dat aan al mijn eigen geklungel lag.

Sinds ik mijn MSN-post niet meer in het postvak in laat binnenkomen, krijg ik de melding niet meer, dus het heeft inderdaad ook te maken met waar je je ongelezen post terecht laat komen/bewaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan