Weergave agenda na klik in korte weergave

Status
Niet open voor verdere reacties.

VeraHennekes

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 okt 2022
Beste forumleden,

Sinds kort werk ik met Microsoft Outlook 365. Ik heb er voor gekozen om in mijn postvak in rechtsboven een kleine weergave van de agenda te dokken.
In mijn vorige versie van Outlook werkte dit als volgt: als ik klikte op één van de data in deze kleine weergave, werd ik direct doorgelinkt naar mijn volledige agenda. Inmiddels werkt dit niet meer. Enig idee hoe ik dit weer zo kan instellen?

Alvast bedankt,

Groeten

dat kan toch gewoon via: Beeld - indeling - Takenbalk en daar een vinkje zetten bij agenda!

dat kan toch gewoon via: Beeld - indeling - Takenbalk en daar een vinkje zetten bij agenda!

Hoi Winkkie, bedankt voor je reactie. Die instelling heb ik inderdaad staan zoals jij schetst. Het gaat er ook niet om dat de agenda niet wordt weergegeven in Postvak in. Ik zie nu als ik mijn Postvak In open rechtsboven een kleine kalender. Eerder als ik dan op één van de data drukte ging ik van het Postvak In direct naar mijn Agenda. Dat is nu niet meer zo en ik vraag me af hoe ik dat weer zo kan instellen. Hoop dat ik het duidelijk uitleg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan