Weergave Beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

wsimons

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2002
Mijn PC is een HP Pavilion 740.nl met Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 1.60GHz en Video Adapter : NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 en Totaal Geheugen : 511MB DDR-SDRAM.
Nou doet zich het volgende probleem voor. Als ik een programma opstart lijkt het alsof de PC moeite heeft met het beschrijven van het scherm - het beeld verschijnt niet ineens geheel goed maar soms is het alsof e.e.a. door elkaar wordt gehusseld alvorens alles goed staat. Ik heb het gevoel alsof een snellere video adapter, bijvoorbeeld NVIDIA GeForce4 MX/MX 400 hier verbetering in zou kunnen brengen of een nog snellere. Zou iemand mij hierover kunnen informeren? Of moet ik de oplossing elders zoeken?
Dank in deze

Deze driver heb ik inderdaad geïnstalleerd maar het probleem is er niet echt mee opgelost - zijn er nog andere mogelijkheden?

Kijk voor alle zekerheid even in je task manager (taakbeheer) of je CPU niet op 100 % draait en of je geheugen niet "vol" is.

Dergelijke problemen kunnen ook jouw probleem veroorzaken.

zitten alle kabels en kaarten stevig op hun plaats?(kast openmaken en de vga-kaart stevig aandrukken) even controleren of alle kabels goed vast zitten.
is de moeite waard om te checken, zou niet de 1e keer zijn dat daar het probleem zit.

Laatst bewerkt:
Dat is allemaal oké - Alles ziet er gewoon goed uit op het scherm maar het is net of de beschrijving van het beeldscherm te traag verloopt bij sommige programma´s die ik opstart, zoals MS Words

bedoel je dat je pc steeds trager word?
probeer anders eens een andere monitor(ff lenen)
kan ook daar aan liggen

Verkeerde refreshrate ? Zet je refreshrate van je monitor eens op default ofzo, of gewoon omlaag (Denk eraan zet hem niet hoger dan dat de monitor aan kan, lees dit eerst goed na in je boekje of op internet om schade te voorkomen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan