weergave bestandenlijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronaldleive

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2007
Hallo ieder!
Ik probeer er achter te komen of en hoe je ervoor kunt zorgen dat als je een directory opent, de bestandsweergave ALTIJD op 'details' staat. Ik vind het irritant en het is tijdrovend als een map wordt geopend in de 'miniatuurweergave' wat willekeurig nogal eens wil gebeuren. Niet fijn als er 2000 foto's in een map staan.
Wat ik ook zou willen oplossen is het probleem van 'opslaan als- opslaan in map...'
Is het niet mogelijk om in te stellen welke map windows dan meteen opzoekt.
Stel je zit op internet en je bent de hele tijd foto's aan het opslaan, dan is het errug vervelend als windows dan steeds teruggaat naar de hoofddirectory. Waarom niet meteen de map heropenen die het LAATST geopend is? Ja, ik weet het, je kunt dan kiezen voor de knop 'onlangs geopend' maar dat duurt dan weer vier, vijf seconden voor hij die hele lijst heeft opgebouwd. Waarom niet direct naar de laatst geopende map gaan?
Misschien wet iemand of je dit kunt instellen?
Groet,
RL

lja dit kan ligt eraan waar je download via internet, limewire etc . Ken je allemaal instellen in de applicatie's zelf maar zo het maar gewoon zelf doen uit het losse handje vergeetr je ook niet waar het is opgeslagen want doe dan sla je op met je eigen handelingen , maar gewoon zoeken dat moet ik ook tussen de menu's van je aplicatie bij internet bij je browser natuurlijk. doe op een leeg gedeelte boven aan dat blauwe gedeelte als je explorer 7.0 gebruikt 7.0 en dan op menubalk klikken kan je al die tabbladen zien. Als je kijkt kan je cookie's daarmee verwijderen phising zit erop moet je maar effe kijken !!
Dat moet ik ook.Tenslotte elke aplicatie is anders , tip als je iets doet onthou wat je dee.
Ken handig zijn als je wild terug zetten ofsow :p

Greetz Sander

laatst geopende map

Het heeft even geduurd, maar bij deze dan een reactie!
Dat je dit vanuit applicaties zelf moet regelen, had ik al eens gehoord. Wat ontzettend onhandig zeg. En wat stom dat Windows hier niet zelf een instelling voor bedenkt... misschien weet iemand toch nog raad. By the way, in heel veel applicaties kan je dit helemaal niet regelen...
Thnx en groet,
RL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan