Weergave in 'ontwerpen' van website

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans1980

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2010
Hallo allemaal,

Ik probeer de website van vrienden te updaten omdat hier een aantal dode foto links op staan, helaas krijg ik het niet voor elkaar om een normale weergave in Frontpage 'ontwerpen' te krijgen zoals ik gewend ben van mijn eigen pagina, het enigste wat ik krijg is een achtergrond :confused:
iemand enig idee wat er gebeurd is? de enige code die ik krijg is voor mij onbegrijpelijk en lijkt wel gecodeerd. normaal maak ik de website niet als code, maar gewoon via ontwerpen in Frontpage 2003.
Wel is onder het tabblad voorbeeld de complete pagina te zien, zie hieronder mijn printscreens..

Bekijk bijlage 111907
Bekijk bijlage 111909
Bekijk bijlage 111911

is je vriend zijn website ook in Frontpage gemaakt of in html css javascript en php ?

nee, gewoon in Frontpage geloof ik..
vind het ook vreemd dat de weergave in 'voorbeeld' wel helemaal klopt..

er is geen photobucket plugin, de foto die daar stond is alleen verwijderd van photobucket en is dus een niet werkende link geworden.. :rolleyes:

als dat het probleem is upload diezelfde foto via je eigen photobucket account :) het is gratis
en verander dan de link
da is dat probleem opgelost

het probleem is juist dat ik de pagina niet kan aanpassen, en daarbij dus ook niet de link naar de foto, liever nog zet ik de foto's op de server zelf.. ;)

zover was ik ook al, helaas gaat die vlieger niet op ondat de code op 1 of andere manier gecodeerd is, zoals ik in mijn eerste post al probeer uit te leggen..

er zal toch wel iets van een decrypt programma bestaan om de broncode weer goed te krijgen..?

heb het opgelost met de volgende decryptie in de adresbalk.. ;)

javascript:var sorc=document.documentElement.outerHTML;document.open("text/plain");document.write(sorc);

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan