Weergave inhoud div's

Status
Niet open voor verdere reacties.

autoweetjes

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 dec 2006
Geachte L.s

Nadat ik in dreamweaver cs3 of cs4 een div toegevoegd heb en de inhoud (achtergrond kleur) gewijzigd heb, wordt deze inhoud tijdens het openen in wat voor brouwser dan ook niet meer weergegeven, zie dan enkel de standaard tekst > Hier wordt de inhoud voor id "voorbeeld" weergegeven. voorheen ging dit altijd zonder problemen heb zelf het idee dat het is nadat ik een spry menu had toegevoegd en vervolgens weer verwijderd? is het mogelijk dat daardoor instellingen in dreamweaver gewijzigd zijn? ook bij eerder gemaakte pagina's "backups" die voorheen geen problemen gaven werkt het niet meer, hierbij komt dat bestaande div's die ik voorheen gemaakt had nog wel aan te passen zijn, en daarbij wordt de inhoud wel goed weergegeven, dus alleen bij nieuw toegevoegde div's werkt het niet.

m.vr.gr Fer..

Hi,
... meerdere oorzaken denk ik.
Moet je even uitzoeken en proberen:
- zorg dat de div inhoud heeft en probeer dan eens een vaste afmeting te definieren

- bekijk de site is met alle div's een border van 1px

- is er iets in de position-regels veranderd (absolute of relative)

- is er ergens een visibility uitgezet?

- gebruik je een template en zijn wijzigingen in de template niet doorgevoerd in de site?

.. en er zal vast ook wel ergens een makkelijke oplossing zijn die ik niet weet :rolleyes:

Hi,
... meerdere oorzaken denk ik.
Moet je even uitzoeken en proberen:
- zorg dat de div inhoud heeft en probeer dan eens een vaste afmeting te definieren

- bekijk de site is met alle div's een border van 1px

- is er iets in de position-regels veranderd (absolute of relative)

- is er ergens een visibility uitgezet?

- gebruik je een template en zijn wijzigingen in de template niet doorgevoerd in de site?

.. en er zal vast ook wel ergens een makkelijke oplossing zijn die ik niet weet :rolleyes:

Hoi,

Als eerste bedankt voor de snelle reaktie :thumb:

Tja proberen doe ik al de hele dag ook bovenstaande is hierbij voorbij gekomen, maar het vreemde van dit alles vindt ik als ik alle pagina's weggooi en pak de pagina's van mijn backup waarbij alles nog goed ging alleen de bestaande div's goed weergegeven worden,ook na aanpassingen.

Het is dus zo als ik een nieuwe div toevoeg en b.v de achtergrond een kleur geef, deze wel in dreamweaver goed weergegeven wordt. alleen als deze in een browser weergegeven wordt zie ik geen inhoud, "op de bestaande tekst na"

maar oke' ik hoop dat er nog iemand een idee heeft wat het kan zijn,

Grt Fer..

Laatst bewerkt:
Hoi,

Bedankt voor de reacties, maar ben er per toeval achtergekomen wat de oorzaak was, omdat ik op een test pagina bezig was en de div's die ik invoegde een getal i.pv tekst toewees werden deze niet weergegeven, nu wilde ik een voorbeeld pagina met code maken en gaf de div de naam test-div en ja hoor hij werd gewoon weergegeven. tja je moet het maar weten.

m.vr.gr Fer.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan