weergave internetpagina

• Onderwerp starter Onderwerp starter robir
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

robir

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 aug 2009
Als ik op internet zit en meerdere pagina's wil bekijken dan wordt de weergave van het scherm steeds kleiner. De scroll balk schuift steeds verder op naar boven. Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?
Zovast bedankt!

Ik open een pagina. Vervolgens klik op een optie in die pagina, dan verschijnt uiteraard de volgende pagina. de weergave hiervan is kleiner. Dit herhaalt zich totdat de pagina bijna niet meer zichtbaar is.

hoe verschijnt die volgende pagina? in een tabblad, nieuw venster, zelfde venster etc

ik kan wel op minimaliseren klikken en daarna op maximaliseren dan is de pagina weer "gewoon". Het scherm kruipt als het ware naar boven --> de onderkant van het scherm wordt steeds "leger"

is dat bij alle pagina's zo?

anders moet je eens proberen naar boven... en dan weer naar beneden te scrollen. Of beweeg eens met het venster

weergave webpagina

Ik heb sinds enkele dagen last van het "opeten" van de pagina. Ik "schuif" de pagina maar na enkele minuten begint het weer. Het is flink frustrerend. Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen? HEEEEEEEEEEEEEEELP :confused:

misschien niet wat je wilt weten, maar als ik problemen met IE heb, ga ik firefox gebruiken

Ik had precies hetzelfde probleem (zie het topic boven de jouwe). Als jij internet opstart, vraagt Internet Explorer dan ook telkens iets waarop jij kunt antwoorden: vraag later opnieuw of doorgaan?
Dat deed hij altijd bij mij. Maar sinds vandaag doet hij het in een keer niet meer. Internet start gewoon in een keer op. Ook worden de sites niet meer kleiner. Misschien moet je op doorgaan klikken? Verder heb ik nog de werkbalk van AVG uitgezet. Misschien dat dat niet samen ging (op mijn andere computer wel).
Ook deel ik de computer met mijn vader en moeder. Dus we hebben 3 losse accounts. Alleen ik had last van het kleiner wordende scherm. Dus het moet iets met de instellingen zijn. Het is dus geen vast probleem bij IE.

Ik heb het ook ?!

Is er al een oplossing voor dat "opeten"??

Ik heb het ook, heeeeel irritant:evil:

gr Linda

Ik heb dat ook dat m'n pagina wordt opgegeten.
Heeft er al iemand een oplossing AUB

echt een oplossing kan ik je even niet geven, maar als je het écht zo vervelend vindt kun je (tijdelijk) op firefox overstappen, of een nieuw account maken (of je instellingen resetten)

verder kun je misschien eens je geschiedenis/cookies/instellingen Helemaal leeg maken

dit lost het probleem niet op, maar je hebt er dan wel geen last meer van

Laatst bewerkt:
internetpagina wordt steeds kleiner.

Zelf had ik dit probleem ook.
Las ergens dat er bovinaan de pagina een vak met daarin de tekst:
in Engels vertalen.
Dit vakje(deze functie) kun je uitschakelen.
Schakel deze functie uit en volgens mij heb je dan weer een gewoon functionerend internet (Bij mij werkt het).
Succes.
Hanenhok:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan