Weergave mappen is veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarita

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2004
Hoi,

De weergave van mijn mappen zijn veranderd. Het zag er eerst uit hoe het er altijd uit ziet en ineens waren bepaale knoppen weg. Zoals: vorige, volgende, map omhoog, adresbalk, etc.

Ik had gegoogled en zag dus ergens staan dat je de weergave van een map kon aanpassen op alle mapen. (Extra -> mapopties -> toepassen op alle mappen). Dat had ik dus gedaan omdat ik een mapje open had staan die er normaal uit zag, op lijst gezet. Helaas was dat niet zo verstandig geweest omdat nu de map deze computer ook op lijst staat. Terwijl ik dat helemaal niet wil.

Weet iemand hoe ik alles weer zoals eerst krijg? Het is echt ontzettend lelijk.

Alvast bedankt!

Dus het is niet ineens veranderd maar doordat je zelf in mapopties heb zitten klikken?
maakt niet uit kan gebeuren...

Als dat zo is zou iemand met xp (heb vista nu) een screentje kunnen posten van mapopties en dan vergelijken.

Nee, het was al veranderd voordat ik zelf stappen ondernam. Gister was het al zo en ik dacht nadat de pc opnieuw gestart is, dat het wel weg zou zijn.

Lukt mss ook via systeemherstel..
hier ter vergelijking:(is van xp)

Dank je. Ik heb gekeken en alles daar goed zo. Ik denk dat het iets anders is.

Nee dat heb ik niet geprobeerd. Eingenlijk vind ik dat best wel een drastische optie voor een paar knoppen die ik mis in een map.

Ik zal het eens laten scannen.

Is er iets anders wat ik doen?

Nog eens gekeken op xp maar druk in de map eens op beeld>werkbalken en daar aanvinken:
standaardknoppen

Dank je voor het kijken, maar die staat al aangevinkt

Missen er maar een paar knoppen?

Dan doe je Rechtsklik op een van de knoppen die er nog wel zijn > Aanpassen > Beginwaarden.

Dank je, dat heb ik gedaan maar er is niets veranderd

Als je in het venster "aanpassen" zit. Heb je links een lijst "beschikbare knoppen" De knoppen die je nodig hebt, kun je toevoegen aan de werkbalk via de knop "toevoegen ->"

Suc6:thumb:

Bedankt voor je post.

Ik heb het al gevonden, erg simpel. Ik moest gewoon de werkbalken ontgrendelen en het zodanig neerzetten zoals het was. Zo zag ik dat de adresbalk er ook was, die mistte ik al. Gelukkig ziet het weer mooit uit.

In ieder geval bedankt!!

Mooi zo! Fijn dat alles weer is zoals het moet!:thumb:

Nu nog even op vraag opgelost klikken a.u.b.:thumb:

Ja, gelukkig maar!

Ik had al op vraag opgelost geklikt voordat ik de voirge post verzond.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan