Weergave niet normaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Veuger

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Wanneer ik een videoclip wil afspelen verloopt het beeld niet gelijkmatig, maar telkens blijft het even hangen om vervolgens weer verder te gaan kan dat aan mijn videokaart liggen? ik heb de nvidia riva tnt2 64 model 64pro in mijn pc zitten

Kan ik die drivers zo installeren, of moet ik eerst de oude verwijderen?

eerst de oude verwijderen, maar lees eerst de 2e link even door.

Toch nog een probleem

Gisteren leek het er op dat het probleem opgelost was, maar dat blijkt achteraf niet waar.
wanneer er op onze pc een spel gespeelt word en er komt b.v. e-mail binnen dan hapert de muis, d.w.z. de beweging van de cursor verloopt dan stotend, of stopt er eventjes mee. na een korte tijd loopt dan alles wel weer normaal.
ik heb de videokaart van mijn pc verwijderd, en opnieuw geinstalleerd maar dat blijkt niet afdoende te zijn.
wie weet raad?

Kan van alles zijn...
Erg vage beschrijving.
Defragmenteer je je pc wel eens?
Heb je nog genoeg schijfruimte?

Als ik dat zo lees heb ik gewoon het idee dat de pc het gewoon niet meer trekt, hij te hard moet werken...
Ga eens na vanaf wanneer het probleem zich voordeed.
Wat is er veranderd, iets nieuws geinstalleerd, een update mischien?
Eventueel nieuwe hardware ofzo?
En natuurlijk al je drivers en directx updaten...

Ik heb mijn p.c. geformatteerd, maar het loopt allemaal nog niet lekker.
Elke keer de melding dat er niet geschreven kan worden naar c: of dat er geen harde schijf aanwezig is.
Kortom het is verre van geweldig wat er gebeurt

Ohw, dat zijn hele andere problemen als hiervoor beschreven, eh?

Er is dus een probleem met je harde schijf, dat is wel duidelijk.
Dat kan twee oorzaken hebben, ofwel je ide kabel ofwel je voedingskabel heeft een probleem.
Verwissel ze eens, sluit een andere ide kabel aan, dan andere voedingskabel, en probeer zo te achterhalen of er iets aan scheelt.
In het ergste geval kan het aan je moederbord liggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan