Weergave overzicht; structuur document; verwijderen volledige hoofdstukken in 1 keer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Vee
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 okt 2007
Hoe simuleer ik de "Beeld - Overzicht" van Word?
Als je hierin werkt ipv in 'Normaal' of 'Weblay-out', dan kan je heel makkelijk een document dat opgebouwd is uit verschillende hoofdstukken en paragrafen aanpassen. Als je hierin een hoofdstuk aanklikt en delete, dan is de hele inhoud van dat hoofdstuk en de titel weg, wat ook de bedoeling is.
In writer vind ik geen vergelijkbaar iets. Met navigator krijg je wel een overzicht van je document met mogelijkheid over te schakelen naar onderliggende of bovenliggende niveau's maar verder kan je er niks mee doen. Bedoeling is niet naar de gewone documentweergave te moeten gaan om handmatig een hoofdstuk te verwijderen. Writer blokkeert al snel als je dat doet in een lang document.
Indien dit in writer niet kan, dan is het overschakelen voor mij totaal zinloos.
Heel graag een antwoord indien dit probleem bekend is.. en zeker indien het op te lossen is.

Indien dit in writer niet kan, dan is het overschakelen voor mij totaal zinloos.

Dat is dan jammer

Heel graag een antwoord indien dit probleem bekend is.. en zeker indien het op te lossen is.

Dit is volgens mij de eerste keer dat iemand er naar vraagt. Deze optie is nmm niet aanwezig in Writer, althans ik kan hem ook niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan