Weergave van website fout in IE11

Status
Niet open voor verdere reacties.

GiekeA

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2015
Berichten
2
Na installatie van internet Explorer 11 word mijn website niet meer goed weergegeven (zie bijlage screenprint IE11 - vergelijk naast google chrome)
In andere browsers word de website wel goed weergegeven.
Ik heb graag dat men mijn website op alle browsers goed te zien krijgt, moet ik mijn website dan weer gaan aanpassen aan de grillen van de nieuwe IE of is er een instelling in IE die dit kan oplossen?

De website is gemaakt met Iweb van MAC, en gebruikt een soort spiegelend effect onder sommige afbeeldingen.
in IE ziet dat er niet uit dus...
dit is de link naar de website
http://www.guyaugustus.be
Naamloos.jpg
 
Mogelijk ondersteund Internet Explorer 11 (IE) de opmaak functie code (spiegelend effect) niet.
Probeer zonder spiegelend effect of het werkt in IE.
 
Mogelijk ondersteund Internet Explorer 11 (IE) de opmaak functie code (spiegelend effect) niet.
Probeer zonder spiegelend effect of het werkt in IE.

Bedankt voor je reactie.

Nu, dat was wat ik al vaststelde, dat IE dat niet ondersteunde. Ik ga echter mijn layout van mijn website niet aanpassen omdat één browser geen ondersteuning levert. Mijn vraag was eerder of ik ergens een instelling in IE kon wijzigen zodat het er wél een beetje mooier uitziet. Als IE dit niet ondersteund zou ik dat moeten kunnen uitschakelen zodat die foute weergave niet zichtbaar is (dan maar geen spiegelend effect ipv een fout effect hé)
Als ik weet hoe, kan ik dat als tip meegeven aan bezoekers van mijn website, die persé IE willen gebruiken, dat was mijn bedoeling dus. In Chrome, Safari, Firefox etc... ziet het er wél keurig uit...
met vriendelijke groeten
G
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan