weergave webpagina's

• Onderwerp starter Onderwerp starter ara
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ara

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2003
Beste mensen,

Ik hoop voor jullie een simpele vraag, ik heb me al suf gezocht in de help functies maar helaas.

Het volgende is aan de hand:

Als ik op een link klik op bijvoorbeeld een prikbord pagina dan opent hij deze in een nieuw venster.
Echter altijd in een klein formaat.
Nu weet ik dat je dat kan instellen naar nieuw venster openen in volledig formaat.

Weten jullie waar ik dit kan aanpassen ?

Alvast bedankt.

Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)

eerder geplaatst door gezina :)

Laatst bewerkt:
venster instelling

Hey hartstikke bedankt,

werkt als een tierelier.

Ook ik wil je hartelijk bedanken, had me namelijk ook al rot gezocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan