Weergave websites HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.

MatthijsBink

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2005
webstie.jpg

Heel irritant! Zo ziet mijn website layout er nu uit.
Zo'n beetje al de website's die ik bezoek zijn op deze manier opgebouwd, zowel in IE als in Firefox. Wat kan ik hier aan doen?

Opnieuw opstarten, systeem herstel allemaal al geprobeerd!

Verplaatst naar Internet Explorer.

Op welke manier ben je met het Internet verbonden?

Welke anti-virus- en anti-spywareprogramma's gebruik je?

Ik ben verbonden via een draadloos netwerk, via een USB gigaset adaptor. Verbonden met de experiabox van KPN.

Ik gebruik als anti virus/spy ware : E-Scan, ik heb dit probleem wel ns eerder gehad en toen was het met een keer opnieuw opstarten weer verholpen.

Ik ben niet echt heeel erg handig met pc's. Ik kan me aardig redden. Maar als het al te technisch word. Vandaar dat ik ook hier ben nu. :confused:

-edit-
nu ik even nadenk over e-scan, iedere keer als ik de pc opstartte kreeg ik een foutmelding/waarschuwing wat iets te maken had met update van e-scan(meen ik). Er stond een verhaaltje met een aantal punten. Maar ja niet goed gelezen (dom dom dom) Er stond dan altijd 'wilt u verder gaan' en als ik op ja klikte ging het allemaal prima. Nu heb ik vanmiddag perongeluk op nee gedrukt en sindsdien heb ik dit probleem...:(

Laatst bewerkt:
Ik heb inmiddels even gekeken waar je hiervoor mee gezeten hebt. En dat had bijna allemaal met inlogproblemen te maken.

Dat programma E-Scan ken ik niet, maar als ik iets lees van:
"maakt gebruik van een zogenaamde MWL (Microworld WinSock Layer), die zich tussen WinSock en de diverse applicaties (voor ftp, IM en e-mailclients) plaatst. Op die manier wordt er een veilige bufferzone gecreëerd die uw systeem beschermt tegen aanvallen van buitenaf."
En jij hebt nee gezegd waar het ja moest zijn...

Probeer eens het volgende: download en installeer avast Home Edition Free.
Als dat afgerond is, deinstalleer dan E-Scan, herstart je PC en kijk hoe de websites er uitzien. Daarna gaan we verder.

Laatst bewerkt:
heb het ook wel eens gehad
door de tijdelijke internet bestanden weg te halen was het opgelost :)

ik heb het volgende gedaan:
- tijdelijke internet bestanden gewist
- avast geinstalleerd
- e-scan eraf gehaald ( voor de volledigheid dit is de website van e-scan www.mwti.net)

het is nog niet opgelost! de websites zijn iets beter! maar ik heb nog veel kruisjes en de sites bouwen zich niet op, errors on page!

ik heb de versie van Java al op mijn pc staan, zo zegt ie als ik deze wil downloaden.
Maar toch zijn de problemen niet helemaal verholpen. Hieronder wat voorbeelden. Ik kan ook op deze site niet meer klikken op het werkveld om bijvoorbeelde een afbeelding op een link toe te voegen! Vandaar dat ik het even zo doe:

http://i19.photobucket.com/albums/b166/Machiavelli1982/voorbeeld2.jpg

http://i19.photobucket.com/albums/b166/Machiavelli1982/voorbeeld1.jpg

Zoals je ziet heb ik allemaal van die kruisjes, waar knoppen horen te staan.
Ook vraagt ie voor sommige sites installeer een flash player, terwijl ik die normaal gesproken wel heb. Als ik dat dan even doe, loopt de site wel weer normaal. Zo niet voor de hierboven staande voorbeelden, daar vragen ze dat niet.

Probeer het volgende ook eens.
Download en installeer Adobe Flash Player 9.
Dat is ook van dit programma de laatste update. Ik vermoed dat op- die rode kruisjes Flashplayer-applets staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan