weergave

Status
Niet open voor verdere reacties.

aniekske

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2007
Hoi,
Heb een vraagje, ( ben een beginneling :o )
ik heb een website gemaakt in frontpage nu alleen het probleem dat hij bij mij wel goed word weergegeven maar bijv op een ander scherm op een andere computer alles in een keer anders staat :shocked:

hoe kan ik dit oplossen dat dus op welke comp je de site ook bekijkt hij goed word weergegeven ?

Welkom op helpmij.

Je zou de afbeeldingen in een "tabel" of in een "laag" kunnen zetten!

Heb je geen link naar de website zodat wij het kunnen bekijken!

je hebt denk ik zo (op het eerste zicht he) je afstanden tussen knoppen e.d. absoluut gezet ipv in procenten of zo. Misschien is het een oplossing om met procenten te werken.
Anders gaan gebruikers met een andere resolutie je site anders zien staan.

ja ik wil dus dat hij goed weergegeven word...ongeacht wat voor resolutie je bekijkt... maar hoe werkt dat met die procenten dan ?:o

ik ken helaas frontpage niet. In dreamweaver geef ik gewoon de afstanden met % ten in.

ja en ik ken dreamweaver niet dus weet niet of het hetzelfde werkt maar je kan dat standaard ingeven bij een plaatje of plaats je die % achter je code ergens...?
nixweiss.gif

ik denk dat ik weet hoe... heb alles in tabellen gezet nu...en weergave is hetzelfde ongeacht op welke comp ik bekijk :D
nou maar hopen dat ik niet nog meer al te veel problemen tegen kom :confused: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan