Weet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timmie

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2002
Zo gauw ik wat doe verkenner aanklikken b.v of een andere map gaat mijn systeem plat dan kan ik niks meer tevens kan ik vanaf een cd niks meer installeren iemand een idee hoe dit kan dit is iets wat ik nog nooit heb meegemaakt

ysteemherstel al geprobeerd?

Heb je net voor de problemen ontstonden iets geinstalleerd?

Al gecontroleerd op virussen en spyware?

heb al van alles gedaan heb nu windows opnieuw geinstalleerd en dezelfde probleemen een bericht binnen halen via email duurt heel lang de zandloper blijft er maar staan en ik kan dan niks

probeer eens of je geheugen reepjes wel goed vastzitten, ook kan er één kapot zijn, dus, als je er meedere hebt, dan kun je proberen om er om de beurt één uit te halen en vervolgens te testen of het probleem is opgelost. Succes

Heb ik ook al gedaan hij geeft ook aan dat ik 512 geheugen heb ik kan via firefox op het web komen zo gauw als ik wat anders doe loopt hij vast ik denk dat ik alles moet formateren maar dan ben ik mijn ruim 11000 mp3 ook kwijt

Heb je ook al gekeken welke en hoeveel processen er meedraaien ?
Wellicht zit er iets tussen wat de rest dwars zit.
Je zou ook, als de pc het toelaat, een hijack this log kunnen
maken, misschien dat daaruit iets valt af te leiden ?

p.s. heb je niet per ongeluk twee virusscanners tegelijkertijd draaien ? dit geeft ook weleens deze problemen....

Waarschijnlijk heb je last van een trojan, doe de online virusscan.
Klik op scannow .
Als het probleem nog voordoet is het verstandig om je mp3 veilig te zetten, evt op een andere partitie.
Daarna formatteren en een nieuwe instal, of plaats een hijacklog in het juiste forum.

groetjes speedtouch

heb inmiddels sp2 geinstalleerd het werk nu al beter even afwachten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan