Weet iemand hoe ik van deze virussen af kom?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tomhelpplz

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2008
Goede avond,
Ik heb sinds kort een virus genaamd: backdoor.hupigon.gen, ik geloof dat het een keylogger bevat. Ook heb ik verschillende schadelijke trojans. Maar alle virusscanners die ik heb geprobeerd kunnen de virussen niet opsporen en/of verwijderen. Kan iemand me hiermee helpen?

Ik heb de vriussen in eerste instantie gevonden met spyware doctor, maar als ik ze dan wil verwijderen moet ik eerst betalen voor het programma. Is er geen goedkopere oplossing? Superantispyware en Malwarebytes' heb ik ook al geprobeerd zonder resultaat.

laat MBAM eens spyware docter na scannen

vaak zeggen gratis virus scanner (als Spyware Docter) dat er virussen aanwezig zijn,
dit is niet altijd zo. als je de betaalde versie hebt blijken er ineens geen virussen meer aanwezig te zijn..

download voor de zekerheid ook AVG maar even... www.free.grisoft.com

greetz Remco :cool:

virussen kunnen ook een virus scanner besmetten, waardoor hij O.A. geen virussen meer kan vinden

Nog steeds geen positief resultaat :/
Maar ik wel zeker dat ik een keylogger heb, want ik speel een mmporg waarop ik ben gehackt door middel van keyloggen. Ik wil gewoon simpelweg het virus verwijderen, maar zover hebben de scanners nog geen effect! Mischien nog andere suggesties?
Wel bedankt voor de hulp zover!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan