Weet iemand hoe je zo een soort spel kan maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wawahoe

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2010
Berichten
90
Ga naar neopets.nl, maak ff snel een account aan, klik op games en zoek daar voor knuffelmagnaat. Is het mogelijk, en zou het moeilijk zijn zo een soort spelletje te maken?
 
game-maker of zelf programmeren. Spelen op neopets zijn geprogrammeerd is flash.
 
Laatst bewerkt:
Sorry, maar kan niemand lezen? Ik bedoel niet neopets zelf, ik bedoel als je inlogt, op games drukt en naar de (mini-)game knuffelmagnaat zoekt, die is als het goed is door PHP gemaakt. Zou het moeilijk zijn zo een spel te maken?

EDIT: Oh nu snap ik wet je bedoeld. Ja, die spellen zijn door flash gemaakt ja, maar knuffelmagnaat niet...
 
Laatst bewerkt:
Kan je html,css?

Zo ja, dan kan je php gaan leren en als je php goed kan kan je zo iets maken en php is een een programmeertaal.
 
Kan iemand nou eens naar die spel gaan en me vertellen of het moeilijk zou zijn zo een soort spel zou te maken, en of je daar ook MySQL bij nodig zou hebben?
 
Denk niet dat er mensen zitten te wachten op een account op een site die door velen van ons toch niet gebruikt worden maar waar je wel je gegevens moet achterlaten.

Ik zou zeggen leg de vraag eens voor in het forum van de neopets website zelf. Neem aan dat ze daar precies weten hoe en wat.
 
Of leg even uit wat voor spel het is...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan