weet iemand of der een demo van GTA: san andreas is voor pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
kzou graag al eens willen testen of muh systeempje het goed draait, of zijnder ook al systeemeisen vrijgegeven?

Zeven juni staat ie geplant voor de pc
Min. Systeem spec's:

1Ghz Intel Pentium III or AMD Athon Processor
256 MB of RAM
8 speed DVD-ROM
3.6GB of free Hard Disk space
64 MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers (GeForce3 or better).
DirectX 9 compatible stereo sound card
Keyboard
Mouse

http://www.rockstargames.com/sanandreas/pc/

is op vlak van cpu niet zoveel zwaarder, ram wel, maar nog niet erg en de video zal ook wel gaan:D vice city draait hierop perfect(athlon xp 1700+, 1,5 ghz, 512 ram en geforce fx 5200, 128 ram)

kheb es gekeken op emule: zou het kunnen dat hij al te downloaden is:confused: hij is 4 gigabyte groot!!!

Geen idee.
Op de website staat zeven juni.
Lijkt me sterk dat ie dan in bijv. de Verenigde Staten al uit is.
Je kunt het altijd even proberen en dan de commentaren van de gedownloade file in de gaten houden (fake/real).

hmm, 4 gigabyte downloaden:confused: als het dan een mislukte is:( kheb maar een datalimiet bij telenet van 10 gigabyte:s

Zodra je begint met downloaden (dus als de download in de lijst staat) en je hebt veel bronnen staan er ook vaak commentaren bij, rode of groene uitroeptekens.
Klik even met je rechtermuisknop op de download en kijk even wat voor commentaar er gegeven wordt.
Met een beetje mazzel kom je er op die manier snel achter of ie fake of real is.
Op die manier hoef je dus niet het hele bestand binnen te halen.

GTA:SA is nog niet uit, ook niet illigaal, dus het heeft weinig nut om die 4GB te downloaden ;)

kan t mis hebbe maar volgens mij is er nog nooit een demo geweest van een gta..

8 speed dvd....hij komt dus op een dvd dus ik denk dat hij ongeveer 4 gb groot is.

ik wacht wel tot hij in de winkel ligt:p

10 juni is de officiele datum dat GTA:SA in Nederland uitkomt. Er zal geen demo van dit spel uitgegeven worden.

Dit Spel is ERG ZWAAR.

Met de minimale specs haal je het niet. Het probleem zit hem in de videokaart die erg zwaar moet zijn wil je een beetje fatsoenlijke graphics hebben.

Ik heb een redelijk systeem, maar hoger dan 800x600 met de laagst mogelijke details trekt mijn PC niet. (De poppetjes gaan knipperen. Ook op 640x480 heeft de PC het erg moeilijk, maar is het wel te spelen.

De videokaart moet echt van hele goede kwaliteit zijn. (Snelle doorvoer.)

:p Ik ook al, al is het wel de Amerikaanse versie.(Cadeautje van familie)

Zit er eigenlijk verschil tussen de Europese en de Amerikaanse versie.

maar wat?

aangezien ik het spel illigaal heb (zo als gewoonlijk:o :p ) heb ik ook de amerikaanse.

ik ben nu net in san fiero heb nog steeds geen verschil gezien met de ps2 versie, en ik neemaan dat dat wel de nederlandse is

@MonkeyGossip™,

De games in Europa (Nederland) zijn wel erg duur in vergelijking met de VS hoor.

Op het bonnetje staat een prijs van $28,- (wel zonder BTW zie ik.(Amerikaanse BTW))

Ja kwa prijzen zit er nogal verschil in games. Maar over de gameplay gesproken zitten er (bijna) geen verschillen in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan