weet iemand of mijn scherm HD is?

Status
Niet open voor verdere reacties.

niensie

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2009
ik heb een LG flatron w1943SB beeldscherm maar ik hoor soms dat ie wel HD is en ander zeggen van niet..? weet iemand het mischien?

alvast bedankt.

bij lg zeggen ze wel hd.

Full HD of HD Ready?

Gewoon HD is niet genoeg. In de meeste gevallen gaat het om HD Ready. Marketingpraatjes laten de Ready vallen zodat het (in mijn ogen) beter en hoger klinkt. Ik heb ook nooit een advertentie gezien dat er alleen HD staat als het om Full HD gaat.

Full HD of HD Ready?

Gewoon HD is niet genoeg. In de meeste gevallen gaat het om HD Ready. Marketingpraatjes laten de Ready vallen zodat het (in mijn ogen) beter en hoger klinkt. Ik heb ook nooit een advertentie gezien dat er alleen HD staat als het om Full HD gaat.

heb je die link van Woutertjuh88 aangeklikt?

citaat van de lg site:
Full-HD 1080p resolutie
Haal het beste uit je AV-apparaten. Met een FULL HD monitor met een resolutie van 1920 x 1080 pixels, verkrijgt u

ik weet niet of dat m is want er staat w1943SB-PF en bij mij op de monitor staat gewoon w1943SB en op de doos ook, niks te vinden over PF..
maar als het scherm HD is zou er dan ook een HDMI poort in moeten zitten?

ik weet niet of dat m is want er staat w1943SB-PF en bij mij op de monitor staat gewoon w1943SB en op de doos ook, niks te vinden over PF..
maar als het scherm HD is zou er dan ook een HDMI poort in moeten zitten?

Ik ben even aan het kijken op de website van LG zelf om te kijken of er meerdere modellen met w1943SB zijn.

er is zover ik weet geen HDMI verplicht om HD signaal van een medium naar de scherm te zenden, dit kan ook met DVI. Of dit ook geldt voor Full HD weet ik niet.

heb je die link van Woutertjuh88 aangeklikt?

citaat van de lg site:
Full-HD 1080p resolutie
Haal het beste uit je AV-apparaten. Met een FULL HD monitor met een resolutie van 1920 x 1080 pixels, verkrijgt u

Dat krijg je op de eerste pagina te zien, maar als je naar de specificatie's kijkt krijg je de volgende resolutie: 1366x768.

Of dit de optimale resolutie of de maximale resolutie is staat niet aangegeven

En het heeft een D-Sub aansluiting en Full HD over een D-Sub is niet van toepassing.

Dat krijg je op de eerste pagina te zien, maar als je naar de specificatie's kijkt krijg je de volgende resolutie: 1366x768.

Of dit de optimale resolutie of de maximale resolutie is staat niet aangegeven

En het heeft een D-Sub aansluiting en Full HD over een D-Sub is niet van toepassing.

HD over d-sub is wel mogenlijk naar dan 720p
Hij is dus hd-ready ipv full hd.
hdready is 1280×720 en hij kan iets meer aan zelfs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan