Weet iemand..?

Status
Niet open voor verdere reacties.

daGuido0ww

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2006
Kan iemand mij helpen?
Ik wil Counter-Strike 1,6 kopen, maar ik weet niet of ie gaat laggen als ik hem afspeel.. Source doet dat wel namelijk

Wat er op voorkant van comp staat:

Intel @ Celeron 1,7 GHZ
256 MB ram
20 GB harde schijf
Modem : 56 KBPS
DVD
CD RW
Chipset: Intel SiS650
Sound : Stereo
Video on board (SiS650)
USB: 2 voorkant / 2 achterkant

Heb geen idee wat het betekent.....
Weet iemand of ik Counter-Strike 1,6 kan afspelen zonder lagg?

Lag hangt niet alleen af van je computer, maar ook van de verbinding naar de server.
Als je hier bijvoorbeeld op een server connect die in Japan staat, dan heb je meer kant op lag dan dat je op een server speelt die hier in Nederland staat.
Daarnaast hangt het ook nog af van je eigen internetverbinding, maar omdat je met de andere ook nog niet lag hebt gehad, dan verwacht ik dat dat geen probleem op mag leveren.

Verder lijkt deze computer het wel te kunnen doen

Hmmm, nu ik het overnieuw lees heb ik het niet goed uitgelegd :P
Counter-Strike: Source laggt verschrikkelijk bij mij, als ik ga surfen dan hebben die andere spelers level al voorbij gesurft als ik zo'n ding nog af moet...
Nu is mijn vraag;

Zal Counter-Strike: 1,6 laggen als ik hem afspeel?

Dan weet ik ook of ik hem moet kopen of niet.

Dat Counter-Strike Source het niet ging doen had ik je ook wel kunnen vertellen.

Als ik naar de systeemeisen van CS 1.6 kijk op m`n hoesje dan zou hij het gewoon moeten doen.

en dan heb je nog altijd 24 uur de tijd vanaf aankoop om het spel te ruilen als ie niet bevalt of niet goed werkt op je pc:thumb:

Met je computer configuratie zou 1.6 iig goed moeten draaien.

maar als je zelf bij source een game start lagt hij dan ook of alleen op internet, anders ligt het of aan internet of aan de server

tip:
als je servers zoekt, gebruik dan de filter om te zoeken en zet de max latency van een server op 100 dan zoek je namenlijk alleen servers met 100 latency of minder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan