Weet niet waar dit moet... DREMEL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bas12345

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2007
Hallo,

Ik ben op zoek naar een dremel en ik ben wezen kijken ik de Dremel online shop... Ik kwam dit tegen: http://www.dremelonline.com/dremel/listproducts.jsp Op deze site vind je de Dremel 300 Serie en ik vind hem er goed uizien... Is dit product het waard om een mooie casemod mee te maken en andere dingen te graveren en uitzagen?

PS... Ik weet het... Dit topic hoor hier niet thuis en misschien helemaal niet op dit forum maar er is jammergenoeg niet een deel waar je al het overige neer kan zetten zoals zoiets

Heb je toevallig een folder van de Praxis? ( http://praxis.v1retail.com/WK48/ pagina 5 )
Daar staan twee modellen uit de 300 serie in voor een heel scherpe prijs.
Mijn ervaring is wel dat, hoewel de dremel duurder is dan concurenten, hij ook duidelijk langer meegaat.

Laatst bewerkt:
Heb je toevallig een folder van de Praxis?
Daar staan twee modellen uit de 300 serie in voor een heel scherpe prijs.
Mijn ervaring is wel dat, hoewel de dremel duurder is dan concurenten, hij ook duidelijk langer meegaat.

We krijgen ze wel maar m'n moeder doet ze meteen bij het oud papier... ik heb hem niet terug gevonden...

Op de site van praxis heb ik de folder dan maar online bekeken... Hier heb ik even een screenshot:

Kun je met die van €50,- ook door metaal heen zagen en dergelijke?? of ben ik dan nog weer aparte zaagjes nodig... Ik ben ook bezig met een Casemod en die word bijna helemaal uit MDF gemaakt, kan ik dit met deze set goed bewerken?

Ik had het over de '300 serie', die hebben allemaal een motor van 125 Watt, dat is voldoende voor alles wat je wilt.
Of alles erbij zit wat je nodig hebt kan ik zo niet zien, zelf even gaan kijken in de winkel lijkt me de beste oplossing.

Ik had het over de '300 serie', die hebben allemaal een motor van 125 Watt, dat is voldoende voor alles wat je wilt.
Of alles erbij zit wat je nodig hebt kan ik zo niet zien, zelf even gaan kijken in de winkel lijkt me de beste oplossing.

OK bedankt, ik ga wel even langs de praxis vandaag, en die van €50,- komt ook uit de 300 serie, het is de 300 LH

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan