Weet niet welke laptop ik moet kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jermo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 nov 2010
Beste Helpmij.nl bezoekers,

Ik ben op zoek naar een laptop waar ik een beetje fatsoenlijk World Of Warcraft op kan spelen, maar ik weet weinig van laptops en daarom vroeg ik mij af of een van jullie mij kon helpen. Ik heb een budget van Ongeveer 700-800 euro, graag 17 inch scherm. ik hoop dat jullie iets goed kunnen vinden :thumb:

Greetz,
Jermo.

Welkom bij de Helpmij!

Ik ben geen gamer en heb er derhalve ook eigenlijk geen verstand van, maar is dit de game (versie) die je bedoelt ?

Systeemeisen World of Warcraft: Cataclysm vrijgegeven
20 okt. 2010 16:32 / Gewijzigd 20 okt. 2010 16:52 / Door: Marcel Vroegrijk / 23 reacties / Bron: VG247

Blizzard heeft de minimale systeemeisen voor de aankomende uitbreiding op World of Warcraft, Cataclysm, bekendgemaakt.

De PC van Windows-gebruikers moet minimaal aan de volgende specificaties voldoen: een Intel Pentium 4 1,3 Ghz of AMD Athlon XP 1500 processor, 1 gigabyte of meer aan RAM-geheugen, een NVIDIA GeForce FX of ATI Radeon 9500-videokaart en 25 gigabyte aan hardeschijfruimte.

Maximale prestatie
Om het maximale uit de prestaties van Cataclysm te halen worden de volgende specificatie aangeraden: een Dual Core-processor zoals de Intel Pentium D of de AMD Athlon 64 X2, 2 gigabyte aan RAM-geheugen en tot slot een grafische processor met Vertex en Pixel Shader-ondersteuning en 256 MB geheugen zoals de NVIDIA GeForce 8600 of de ATI Radeon-serie. World of Warcraft: Cataclysm ligt vanaf 7 december in de winkels.

Zo ja, dan is dit snoepje wellcht wat voor je : http://www.laptopshop.nl/product/111949/asus-k72jr-ty159v.html#specificaties

Laatst bewerkt:
Beste Jermo,
World of warcraft is tegenwoordig een game dat de standaard computers (en evt laptops) van vandaag nu wel aankan :)
Een laptop van 600 euro zou het nog ook wel kunnen draaien.
Als je van plan ben een kant en klaar laptop te kopen raad ik je aan het van media markt te doen
Sucess!!

Appie 70 : denk je niet dat hét probleem van laptops rond de € 600,-- de videochip / kaart is, of anders gezegd, wil je er s.v.p. eens één linken die én een 17 inch scherm heeft én een Geforce 8600 of gelijkwaardige kaart. (Ik kon er namelijk zo snel niet één vinden)

Laatst bewerkt:
Dat is wel zo, maar dat geldt alleen als je de nieuwste spellen wilt spelen, World of warcraft zit zo ver ik weet op directx9
http://www.alternate.nl/html/produc...e_L670-136/469989/?showTecData=true#tabberBox

hier zie je een laptop die world of warcraft aankan en rond de 600 euro is

daar komt nog bij dat duurder niet altijd betekent dat het beter is.

Extra verspillen van geld is niet echt nodig, maar als je een goede laptop wilt dat andere veel eisende games kan spelen dan moet je natuurlijk wel meer betalen dan 600 euro

Laatst bewerkt:
Die zit aardig in de richting, behalve dat de prijs van 650 wel iets hoger is dan 'rond' de € 600,--. (575-625)

Laatst bewerkt:
Gezien je budget is dit misschien nog een optie voor je:
http://azerty.nl/1-1238-342954/toshiba-satellite-l670-1f5-c.html

17 inch scherm (1600 x 900, dus als je een filmpje kijkt is het niet vervormd), Intel i3-370M op 2,4 GHz en een ATI HD5430 met 512 mb dedicated.
Moet zeker genoeg zijn voor World of warcraft, en ook wat veeleisendere spellen.

Uiteraard is het geen gaminglaptop, maar voor nog geen 800 euro geen verkeerde koop denk ik.

Edit: en een LED scherm, goed voor je batterijduur en lekker scherp. Oh ja, en Toshiba is toch wel één van de beste merken :p

Laatst bewerkt:
17 inch en een goede videokaart is tegen strijdig
een laptop heeft of een groot beeldscherm of een goede videokaart

dat maakt de laptop duur als je beide wilt schiet de prijs enorm omhoog
ik heb bijna geen enkele laptop gezien die 17inch scherm en een goede videokaart hebben(tenzij je 1500 euries neerlegt)

en ik vraag mij ook af of hier alleen WoW op wordt gespeelt...
games kunnen namelijk saai worden

Laatst bewerkt:
en ik vraag mij ook af of hier alleen WoW op wordt gespeelt...
games kunnen namelijk saai worden

Dit is wat wij namelijk altijd denken maar dit blijkt niet zo te zijn. Ik ken iemand die deze spelletje hele dag speelt en wanneer je hem vraagt of het niet saai is kijk hij je heel raar aan.

Ik zeg niet dat dit het geval is bij Jermo, maar deze online games zijn nogal verslavend.

En er werd gevraagd om een laptop waar je fatsoenlijk WoW op kon spelen. Tja als je alleen WoW gaat spelen ( wat ik denk dat het geval is) waarom dan extra geld uitgeven?

Laatst bewerkt:
Inderdaad niet de eerste.
De tweede is al beter, de derde link (asus) is het beste, puur naar de specificaties gekeken. Asus is overigens ook zeker een goed merk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan