weg, mapopties

Status
Niet open voor verdere reacties.

humolezer

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2007
hallo,

Ik kan nergens mijn mapopties terug vinden. In verkenner bij extra staat ie niet, bij configuratiescherm ook niet.

Wie kan mij helpen?

Nee helaas werkt dit ook niet,

alle sporen lopen dood:
-In verkenner bij extra staat enkel: "netwerkverbindingen..." en "Synchroniseren..."
-Bij configuratiescherm staat nergens mapopties.
-En als ik Start -> Uitvoeren -> control.exe folders doe dan geeft die de foutmelding:
"De bewerking is geanuleerd vanwege op uw systeem geldende beperkingen. Neem contact met de systeembeheerder op."
Nu is het ook nog extra vreemd omdat er maar 1 account is en dat account is de systeembeheerder.

Humolezer

Hallo

Heb het bestand "NoFolderOptions" gevonden en dat stond op 1. Heb het bestand maar verwijdert, maar nog steeds vind ik nergens mapopties:(
mssn XP nog es opnieuw installeren zeker...
toch bedankt hoor.:thumb:

Humolezer

Eerst had ik 'em op 0 gezet, maar dat werkte niet. Dus heb ik het maar verwijdert.

Hallo,

Mssn heb k iets verkeerd gedaan int register. Op dat ene forum stond:

Type run-> open regedit-> navigate ur registry by the following way,

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer

And in right-side pane, check whether a DWORD value named NoFolderOptions exists or not? If it exists then either change its value to 0 or delete it.

ik was naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer gegaan en daar heb ik dat bestand verandert en toen verwijdert. maar toen zag ik die 2de regel ook nog staan. Daar ook naartoe gegaan maar toen k in de map Policies was er geen map explorer meer...
Heb ik mssn iets verkeerds gedaan?

Gr Humolezer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan