Weggeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

samdeman

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2010
Hé allemaal,

Ik wil een deal sluiten met een watersport winkel, zij geven mij een paar boeken over het onderwerp van mijn site ( 10 ter waarde van 20 per stuk)
Ik zet dan een bannertje op mijn site van hun site.
De boeken geef ik weg aan de eerste tien mensen die een artikel op mijn website schrijven.
Mijn vraag is of dit werkt om mensen artikelen te laten schrijven, want ik heb nu namelijk niemand die iets schrijft.
Of heeft iemand anders een idee om bezoekers artikelen te laten schrijven( ik wil het liefst nog geen geld uitgeven(ook geen adsense etc.)
Hopelijk hebben jullie nog wat tips.
Sam
www.zeiltipsentrucs.nl

Het uitloven van boeken is een goed plan, je hebt natuurlijk wel genoeg bezoekers nodig die deze aanbieding zien.

Vraag ook mensen in je eigen netwerk: vrienden, familie, mensen van de zeilvereniging, facebook. Je hebt inhoud nodig en bezoekers om je website aan het rollen te krijgen. Een website waar weinig gebeurd is niet aantrekkelijk om aan mee te gaan werken voor mensen die jou niet persoonlijk kennen.

Als het niet "vanzelf" loopt kun je denken aan adverteren op andere websites (Adwords), een column schrijven op een populaire website (met link naar je site) of samenwerken met een partnerwebsite (overnemen van elkaars content).

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan