Weggooien van tilde-files ( ~)

Status
Niet open voor verdere reacties.

poi

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 dec 2001
Berichten
1.151
Ik zoek een mogelijkheid om automatisch iedere avond alle bestanden waar een "~" in voor komt weg te gooien van twee dagen voor de huidige datum. Het zijn alleen tijdelijke Word bestanden die aangemaakt worden terwijl je er in werkt.

Normaal worden deze weer verwijderd als je het document afsluit, maar ivm het aanpassen van rechten in deze directories gebeurd dat niet meer.
 
Ahhhhhh, sorry, ik was er naar op zoek, maar kon ´m niet vinden. Kanik die andere op een of andere manier weggooien?
 
Ik denk dat deze wel dicht gaat, heb beheerder al gemaild. :)
 
Ik heb de andere op verzoek van poi al weggedaan

@poi

Zoeken naar een vraag gaat heel makkelijk. Open het zoekvenster en vul je gebruikersnaam in in het betreffende venster. Je krijgt dan alle vragen die je gesteld hebt of waarin je geantwoord hebt te zien.
 
En ik heb net bij die andere vraag (vind deze nl iets meer uitgebreid) op "meld misbruik" geklikt en gevraagd of de m weg willen gooien.
Strak zijn ze allebij weg :)
 
Nu alleen nog een antwoord op mijn vraag, dan zou het geheel perfect zijn :D

Nb. Hetgeen ik wil, is te maken met Java, alleen kost me dat 2800 Euro :confused:
 
Wat dacht je van

Rechten op eigenaar document zetten, dan gooit volgens mij iedereen zijn eigen temp files weg.

Eric.
 
Zou een oplossing kunnen zijn, maar om dit op een paar duizend documenten toe te passen......
IKk heb de vraag ook uitgezet bij Microsoft (handig zo´n premium abonnement van de baas), ben benieuwd naar hun antwoord, ik kom er nog op terug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan