Momenteel heb ik een pagina waar naw-gegevens staan. Met deze gegevens kan worden gelinkt naar de volgende pagina. De naw-gegevens worden op de andere pagina weergegeven in een tekstveld.
Op dezelfde pagina staan nog meer tekstvelden (leeg) hiermee wil ik de opgevraagde naw gegevens aanvullen, zodat ik aanvullende gegevens kan inbrengen en opslaan.
Maar nu wil ik dat de gegevens die in alle tekstvelden staan worden opgeslagen in een andere tabel dan de tabel die ik aanroep voor het ophalen van de gegevens.
Dit is mijn script tot nu toe:
En hoe en waar moet ik mijn opslaan button neerzetten om het goed weg te kunnen schrijven?
Alvast bedankt
Op dezelfde pagina staan nog meer tekstvelden (leeg) hiermee wil ik de opgevraagde naw gegevens aanvullen, zodat ik aanvullende gegevens kan inbrengen en opslaan.
Maar nu wil ik dat de gegevens die in alle tekstvelden staan worden opgeslagen in een andere tabel dan de tabel die ik aanroep voor het ophalen van de gegevens.
Dit is mijn script tot nu toe:
PHP:
<?
$conn = new COM('ADODB.Connection');
$db = 'w:\Web\OLI\OLI.mdb';
$conn->Open("DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=$db");
// Controleer of er een debiteurnummer is meegegeven
if (isset($_GET['veld9']) && $_GET['veld9'] != '' )
{
// Vraag details op van deze debiteur
$qryDetails = "SELECT * FROM tabel1 WHERE veld9='".urldecode($_GET['veld9'])."'";
$rs = $conn->Execute($qryDetails);
echo '<table>';
while(!$rs->EOF)
{
?>
<script language="JavaScript" type="text/JavaScript">
<!--
function MM_displayStatusMsg(msgStr) { //v1.0
status=msgStr;
document.MM_returnValue = true;
}
//-->
</script>
<table border="0" width="*100" align="center" ></span>
<div align="center">
</div>
<tr>
<p align="center"><h5>Nieuw Record toevoegen</h5>
</p>
</tr>
<tr> <td colspan="2" align="center"></td></tr>
<tr>
<td width="190">Nummer</td>
<td class="style7"><input type="text" readonly="true" size="30" name="veld9" value="<?=$rs->Fields['veld9']->value;?>"></td>
</tr>
<tr>
<td>Naam</td>
<td class="style7"><input type="text" readonly="true" size="30" name="veld15" value="<?=$rs->Fields['veld15']->value;?>"></td>
</tr>
<tr>
<td>Fadres</td>
<td class="style7"><input type="text" readonly="true" size="30" name="veld19" value="<?=$rs->Fields['veld19']->value;?>"></td>
</tr>
<tr>
<td>Postcode</td>
<td class="style7"><input type="text" readonly="true" size="30" name="veld31" value="<?=$rs->Fields['veld31']->value;?>"></td>
</tr>
<tr>
<td>Woonplaats</td>
<td class="style7"><input type="text" readonly="true" size="30" name="veld35" value="<?=$rs->Fields['veld35']->value;?>"></td>
</tr>
<tr>
<td>Jaar</td>
<td class="style7"><input type="text" size="30" name="jaar"></td>
</tr>
<tr>
<td>Dam</td>
<td class="style7"><input type="text" size="30" name="dam"></td>
</tr>
<tr>
<td>adres</td>
<td class="style7"><input type="text" size="30" name="adres"></td>
</tr>
</font>
<tr>
<td><td>
<td></td>
</tr>
<tr>
<td><td>
<td></td>
</tr>
</table>
<?
$rs->MoveNext();
}
echo '<table>';
}
?>
En hoe en waar moet ik mijn opslaan button neerzetten om het goed weg te kunnen schrijven?
Alvast bedankt