• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wegschrijven veranderde data op zelfde regel in Database

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evertblokdijk

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2019
Goede middag allemaal

Zie bijlage.
Wat moet ik aan de marco SAVE_CHANGED_DATA aanpassen om er voor te zorgen dat de aangepaste data op dezelfde regel als waar de originele data stond wordt weggeschreven ?
Dit om vervuiling van de database te voorkomen en dubbele entries niet in de database te laten plaatsvinden.

Alvast bedankt voor jullie feedback

Bijlagen

Waarom gebruik je geen userform? Voldoende voorbeeldjes te vinden hier op het forum

Ik heb nu vele pagina's doorzocht .. verschillende aangeklikt en bekeken . Maar kan niet iets vinden wat op mijn vraag lijkt.

Het document dat je plaatste bevat geen voorbeeld gegevens.
Daarnaast kan je er inderdaad beter een Userform voor maken.

Laatst bewerkt:
Jouw vraag wordt heel veel gesteld. Dat het niet precies op jouw bestand lijkt maakt voor de gebruikte methoden niets uit. In de bijlage een simpel voorbeeld. Klik in de listbox op een item dat je wil wijzigen of klik op nieuw. Er zitten verder geen controles in op de invoer. Maar ook hier is voldoende over te vinden. (Je kan eens zoeken op gebruiker Gast0660 in combinatie met Userform)

Bijlagen

Dank je .. Ziet er goed, heel goed uit.
Heb weer heel wat te leren zie ik wel .. Wist helemaal niet van het bestaan van een userform af ..

Ga er mee aan de slag !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan