Gistermiddag begonnen de problemen met het wegvallen van het internet ik kon enkele minuten probleemloos internetten en opeens was mijn verbinding weg. Na opnieuw aanmelden op draadloos kon ik weer even internetten waarna ik opnieuw hetzelfde probleem kreeg.
Nu hebben wij thuis een kpn experia box en vannochtend viel de telefonie ook weg. De box heb ik ondertussen terug gezet naar fabrieksinstellingen en daarna deed alles het ook weer.
Maar vanmiddag begonnen de problemen met het internet weer.
Ik weet niet precies waar het probleem ligt, dacht eerst aan de kpn box omdat telefonie ook weg viel maar toen net het internet wegviel op me pc kon ik wel gewoon zonder problemen internetten via mijn mobiele telefoon.
Het probleem kwam gisteren ook onverwachts, instellingen waren niet gewijzigd voor de laatste 4 maanden ( PC ) en de kpn box al voor tenminste 1 jaar niet.
Het besturingssysteem is Windows 7 en tijdens het wegvallen van het internet kan ik ook geen contact maken met de kpn box. ip vernieuwing en internetten doen het beide op dat moment niet.
Netwerkadaptor werkt gewoon naar behoren en valt ook niet weg.
Het laatste event dat de kpn box weergeeft is:
00:02:06 (since last boot) SNTP Unable to contact server: 198.18.1.2
Ook zegt hij dat de gateway niet berijkt kan worden : Verbinding naar gateway 195.190.249.47
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Nu hebben wij thuis een kpn experia box en vannochtend viel de telefonie ook weg. De box heb ik ondertussen terug gezet naar fabrieksinstellingen en daarna deed alles het ook weer.
Maar vanmiddag begonnen de problemen met het internet weer.
Ik weet niet precies waar het probleem ligt, dacht eerst aan de kpn box omdat telefonie ook weg viel maar toen net het internet wegviel op me pc kon ik wel gewoon zonder problemen internetten via mijn mobiele telefoon.
Het probleem kwam gisteren ook onverwachts, instellingen waren niet gewijzigd voor de laatste 4 maanden ( PC ) en de kpn box al voor tenminste 1 jaar niet.
Het besturingssysteem is Windows 7 en tijdens het wegvallen van het internet kan ik ook geen contact maken met de kpn box. ip vernieuwing en internetten doen het beide op dat moment niet.
Netwerkadaptor werkt gewoon naar behoren en valt ook niet weg.
Het laatste event dat de kpn box weergeeft is:
00:02:06 (since last boot) SNTP Unable to contact server: 198.18.1.2
Ook zegt hij dat de gateway niet berijkt kan worden : Verbinding naar gateway 195.190.249.47
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Laatst bewerkt: