wegvallen internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

soetekg

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Berichten
400
Beste Allen,

De laatste tijd viel mijn internetverbinding uit.
Ik download wel s wat uit de nieuwsgroepen eweka en grabit en die stopte er mee.
Mijn systeem werd traag, hetgeen bij mij alarmbellen deed rinkelen.
Ik heb een online check gedaan met Norton Antivirus en jawel een van de bestanden bleek geinfecteerd met trojan agent nog iets. Later deed ik nogmaals een check dit keer met Trend online en daar kwam nog een Trojan uit. Dit alles is verwijderd en het systeem draaide als vanouds. De laatste tijd valt mijn internetverbinding af en toe weg en na opstarten doet ie het wel weer. Toch vind ik dit irritant. Hij geeft dan een foutmelding. Zelf heb ik AVG en Hitmanpro.
Ik zat aan spyware te denken en wellicht moet ik op het ASO forum een log plaatsen. Het lijkt mij een gevolg van de Trojans maar het blijft gissen. Systeemherstel, zul je zeggen. Stom of niet maar die stond bij mij uit.
Waar kan dit aan liggen, wat kan ik doen om het probleem definitief weg te nemen (herstelprogramma?)
Wie het weet mag het zeggen. In mijn beleving kan het alles zijn.
Wellicht nog te vermelden dat ik wat updates van MS heb gedownload recentelijk.

Toch maar dat hijack this log plaatsen? Waar moet ik het zoeken. Is dit een gevolg van het verwijderen van de trojan? (zat in Alcohol 120)

XP Home P. 3,4 ghz Medion (Alddi)
Multikabel Power
 
Heel moeilijk altijd. Het kan zelfs een hardware probleem zijn. Maar inderdaad, plaats eens een HJ logje.
Al eens CC Cleaner gedraaid? Gedefragmenteerd....kortom alles om je PC weer op te schonen. Blijft het probleem dan nog dan zou ik wellicht aan een restore denken. Heb je een restore CD?
 
heb je een adsl - usb modem ???
zo ja, sluit die dan eens aan op een hubje met aparte voeding ... in veel gevallen is het probleem dan opgelost ...
 
dank

ik heb kabel multikabel power abbo

Het is idd moeilijk, ik denk ik ga voor de hj log
vraag: is er geen progje dat je systeem scant op onregelmatigheden?

Zelf gebruik ik wel reg. mechanic dus het zou wat anders moeten zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan