Ik heb onlangs een wireless router WL-534 van Sitecom aangeschaft. Ik heb een breedbandverbinding via Casema (kabel)
Installatie verliep op zich probleemloos. Internetverbinding was ook prima.
Echter nadien viel met enige regelmaat de internetverbinding weg. De enige mogelijkheid was om telkens opnieuw via de pc met vaste verbinding de router opnieuw in te stellen. Hierna was de verbinding weer goed. Echter bij het opnieuw opstarten van de pc weer geen
verbinding en ook tijdens een internetsessie dien ik soms opnieuw verbinding te maken.
Ik heb bovenstaand probleem voorgelegd aan Sitecom. Bij controle blijken alle instellingen
goed te staan. Ik heb op hun advies de firmware ge-updated (ook versie 1.52).
Echter bovenstaande brengt geen verbetering
Dit opnieuw aan de helpdesk van Sitecom voorgelegd. Op hun verzoek heb ik tevens de inhoud van het logboek toegezonden.
In de terugkoppeling van de helpdesk wordt aangegeven dat zij het probleem wel onderkennen maar momenteel geen oplossing kunnen bieden. Wellicht afwachten tot een
nieuwe firmware update beschikbaar is.
Wellicht herkent iemand van dit Forum mijn probleem en kan misschien nog suggesties
of oplossingen aandragen ?
Installatie verliep op zich probleemloos. Internetverbinding was ook prima.
Echter nadien viel met enige regelmaat de internetverbinding weg. De enige mogelijkheid was om telkens opnieuw via de pc met vaste verbinding de router opnieuw in te stellen. Hierna was de verbinding weer goed. Echter bij het opnieuw opstarten van de pc weer geen
verbinding en ook tijdens een internetsessie dien ik soms opnieuw verbinding te maken.
Ik heb bovenstaand probleem voorgelegd aan Sitecom. Bij controle blijken alle instellingen
goed te staan. Ik heb op hun advies de firmware ge-updated (ook versie 1.52).
Echter bovenstaande brengt geen verbetering
Dit opnieuw aan de helpdesk van Sitecom voorgelegd. Op hun verzoek heb ik tevens de inhoud van het logboek toegezonden.
In de terugkoppeling van de helpdesk wordt aangegeven dat zij het probleem wel onderkennen maar momenteel geen oplossing kunnen bieden. Wellicht afwachten tot een
nieuwe firmware update beschikbaar is.
Wellicht herkent iemand van dit Forum mijn probleem en kan misschien nog suggesties
of oplossingen aandragen ?