astrid heijnen
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 feb 2004
iedere keer als de telefoon gaat, valt de verbinding met internet eruit.
iemand enig idee wat hier aan gedaan kan worden?
iemand enig idee wat hier aan gedaan kan worden?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die vat ik niet............... een splitter aansluiten op alle aansluitpunten??? Waar komt deze wijsheid vandaan?Toch betekent het dat de ADSL aansluiting ergens niet deugt. OFwel werkt de splitter niet goed, ofwel zit er intern een draad verkeerd.
Je moet wel op alle aansluitpunten van de telefoon een splitter plaatsen, dus niet enkel op de aansluiting waar je de modem op aangesloten hebt.
Vaak is (zoals bij mij thuis) het 1ste telefoonpunt doorgelust naar andere plaatsen. Wanneer er ergens anders nog een telefoon staat aangesloten, moet er op dat punt ook een splitter zitten.
Ik snap er nog steeds de ballen niet van. Wat versta je onder een "splitter"? Hebben wij het over hetzelfde apparaat?Niet als je telefoonaansluiting is doorgelust. Dan moet je op elk telefoonpunt een splitter zetten als je daar ook een telefoon hebt inzitten. Heb dat altijd zo gedaan zonder problemen (info kwam van Belgacom).
Is in dit geval niet nodig omdat de telefoon boven blijkbaar een DECT is met een basisstation. Als enkel het basisstation is aangesloten op het isra punt, heeft het geen zin op de andere contactpunten een splitter te plaatsen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.