Wegvallende internet(kabel)verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrNuts

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mei 2003
Berichten
3
Hallo,

Sinds een tijdje heb ik het volgende probleem. De internetverbinding (kabel, @home) valt zeer regelmatig voor korte tijd weg. Dit is natuurlijk zeer irritant en vooral te merken als ik aan het dowloaden of chatten ben, of online een spelletje speel.
Ik heb geen netwerk of router. (win XP)
Meerdere mensen hier in de buurt kennen het probleem. @home echter zegt dat het probleem niet bij hun ligt. Ik ken ook iemand die het probleem ook wel gehad heeft bij chello.
Enige maanden (half jaar?) terug was dit probleem er ook en ik heb toen meerdere keren kontakt gehad met @home. Ik heb een nieuw IP-adres gekregen, mijn pc heeft een nieuwe naam gekregen en de verbinding is meerdere malen gecontroleerd. Zonder resultaat, maar van de 1 op andere dag was het probleem weg.

Zijn er mensen die dit probleem ook hebben of kennen? Misschien kunnen we met meerdere mensen tegelijk meer bereiken bij de provider.
Of wellicht zijn er mensen die een oplossing weten.
Het begint zo langzamerhand behoorlijk irritant te worden.
 
Je geeft al aan dat er meer mensen in de buurt er last van hebben.

Noteer de gegevens en stuur die door naar @home en laat ze nakijken of jullie allemaal op hetzelfde aansluitpunt zitten en vraag of ze dat punt eens na willen kijken
 
Als noodoplossing zou je een progje zoals e-Prompter in kunnen zetten. Deze gaat om de zoveel minuten naar de server van je mail en houdt op die manier ook je verbinding aan de praat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan