Wegvallende verbinding en lsass.exe >50% CPU

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Besturingssysteem
Windows 10/11
Ik heb de laatste tijd last dat als ik INternet explorer open en ik ga naar bepaalde (willekeurige) sites, dat IE vast lijkt te lopen. ALs ik dan in taakbeheer kijk dan staat IE op 80% (soms hoger) CPU en Lsass.exe 'eet'de rest van de tijd weg.

Ik kan dan wel via taakbeheer IE afsluiten maar ook mijn internetverbinding is weg op dat moment. MSN gaat offline en ik kan niets. Zodra ik IE heb afgesloten is het probleem binnen een paar sec weer verdwenen en heb ik weer verbinding.

Ik heb al alle tijdelijke bestanden weggegooid, cookies gewist en downloaded programfiles weggegooid. OOk uitgebreide virusscan, Spywarescan en hijackthis geven geen rare zaken.

Heeft iemand een idee waar ik dit kan zoeken, want het begint wel hionderlijk te worden :)

Probeer je soms ook met andere browsers te surfen, zoals firefox bijvoorbeeld?

lsass.exe is een virus het is sasser ik had die ook zit in windows map en system 32

Ik heb de URL gecheckt en geen infecties gevonden. Ook mijn versie van LSass.exe is de officiele in de windows system map.

Maar je zou bijna denken dat het iets met IE te maken heeft want als ik IE niet gebruik dan hou ik gewoon internet.

Om de andere vraag te beantwoorden, ik gebruik buiten IE geen andere browsers ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan