wegvallende verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

irobis

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2004
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem mijn draadloze verbinding valt om de haverklap weg.Als ik dan ga kijken is mijn verbinding nog wel aanwezig (of is windows zoveel trager met het detecteren) maar ik kan geen pagina's meer openen in IE. Daarna is mijn verbinding verdwenen en kan niet opnieuw verbinding maken. Het enige wat dan helpt is mijn pc opnieuw opstarten.Als dit gebeurt krijg ik steeds een nieuw netwerkadres is dit normaal??
Mijn gegevens zijn als volgt
Router:linksys wrt54G
MSI wireless stick
netwerk is beveiligd met WPA volgens het artikel van tekst en uitleg zo staan ook al mijn instellingen
Is er iemand met een mogelijke oplossing

BVD

Grtjzz,

Willie

P.S.: Kan het zijn dat een draadloze desktop mijn verbinding beinvloed of werkt deze op een andere frequentie??

Soortgelijk probleem heb ik ook gehad.

Ga via Start naar het Configuratiescherm en open Netwerk verbindingen (ik werk met de Engelse versie dus misschien dat de vertaling niet helemaal klopt). Klik met de rechter muisknop op de betreffende verbinding en kies "Eigenschappen". Vervolgens klik je op de knop Instellingen en daarna het tabblad "Power Management" (maar dan in het Nederlands). Hier kan je instellen of je netwerk apparaat kan worden uitgeschakeld of niet.

Ik hoop dat het lukt zo...

Sorry maar de tabbladen die jij zegt zijn bij mij niet aanwezig??

Aha nu zie ik het verschil ik heb nl geen ethernet adapter maar een usb stick en die heeft geen power managment fucties.
Maar evengoed bedankt voor je hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan