weinig fps in game

Status
Niet open voor verdere reacties.

zaho20

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jun 2013
Berichten
1
Hallo,

Sinds kort heb ik last van weinig fps in games frame drops van alles eigenlijk totaal niet meer speelbaar behalve fifa 13, Mijn videokaart presteert slecht eigenlijk terwijl hij het altijd goed deed.

Een voorbeeld bij battlefield 3 heb ik altijd 60 fps steady nu kom ik niet meer hoger dan 25,34 fps het zelfde bij bad company 2 en max payne 3.

Ik heb van alles geprobeert pc schoon gemaakt van binnen,Drivers opnieuw geinstalleert(oude ook geprobeerd),pc geformateert win7,win8.... ik denk dat mijn kaart half dood is....

PC specs:

CPU : Intel core i5-650 3.2 Ghz

RAM : 6 GB

GPU : AMD 6870 1 GB
 
het kan zijn dat er allemaal rotzooi op de achtergron draait, kan eigenlijk enkel dat nog als reden bedenken
want je hebt zowat alles verder gedaan wat ook die verslechtering kan veroorzaken.

dus het beste kun je even Malwarebytes' Anti-Malware draaien en even je pc op virussen checken.
om snel het antwoord te weten kun je alvast anders even in je windows task manager kijken (Ctrl+Alt+Del)
en dan onder processen. Als daar heel veel ongebruikelijke dingen draaien dan heb je last van malware,
(die zorgen ervoor dat er allemaal onnodige programma's op de achtergrond draaien, en dat maakt dan dat
je pc traag wordt).

of je kaart is inderdaad naar de mallemoer, maar dat zou je dan moeten merken denk ik. Heb zelf eens een
half kapotte kaart gehad, hij deed t wel met oude games maar zodra ik een nieuwe game met zwaardere
eisen draaide dan ging t beeld heel raar doen, vreemde kleuren en allemaal rare vlakken in t beeld.

succes,
Leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan