Weinig te zien op website!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bamekipa

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
Ik heb een website geuploaded naar een plek waar ik eerst iets anders op had staan. Dat had ik inmiddels gedeleted. Maar nu kan ik alleen maar grijze knoppen zien op de site. Op mijn pc doet alles het goed.
Gemaakt in frontpage en geuploaded met ws-ftp. Mis ik belangrijke bestandjes of zo?

gr P

Ken je geen url geven? Dan kunnen wij ook zien wat er precies mis is..

url: http://members.lycos.nl/palandsmeer/

Ik had daar eerst een site voor economie voor school staan, die heb ik nu verplaatst naar een andere plek omdat de documenten niet meer geopend kunnen worden.
Nu heb ik enige foto's in een website gezet en wil die website op de "oude plek" bij lycos zetten. Welnu het uploaden gaat wel van alle bestanden van de pc website, maar het is dus niet te openen?

gr P

Overigens zie ik nu dat het logo van de school wel meekomt maar de knoppen met aanwijseffect en hyperlinks dus niet

Volgens mij ben je vergeten de class file te uploaden?

fphover.class heet het bestand volgens mij ben je die vergeten te uploaden

Laatst bewerkt:
Die moet je ook uploaden...ik dacht als ik zo even vlug naar de source keek dat dit bestand in de root moest staan, dit bestand is nodig om de buttons te laten werken.

Ga maar eens naar je website en ga met je muis op een button staan...lees snel onderin de status balk en zie dat er staat dat fphover class mist!

Ik ben inderdaad die fp hover bestandjes vergeten. Nu inmiddels opgelost.

Bedankt!

gr Paul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan